رساله کارشناسی معماری

رساله طراحی موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G65

چکیده:

تئاتر هنری است اجتماعی و راز آمیز که پر و بال دادن به آن باعث رونق فرهنگ کشورمان خواهد شد. تئاتر ایران با پیشینه ای قابل تعمق و تأمل، نیاز به محلی برای ارائه نمونه ها و سیر تحولات بنیادین این هنر در کشورمان دارد. تئاتر همچنان بعنوان هنری موثر و پویا در ساختار جامعه حضور داشته و فردای تئاتر ایران زمین هم در گرو تداوم چنین حرکتهایی و ایجاد مکانهای جهانی مانند موزه تئاتر می باشد. بر این اساس پژوهش پیش رو، پس از بررسی پیشینه نمایش و تئاتر در ایران و ایجاد تصویری ذهنی از گونه های مختلف نمایش این مرز و بوم، سعی در طرح فضایی تحت عنوان “موزه تئاتر ایران” داشته تا سیر تحول این هنر را در اعصار مختلف تاریخی به تصویر درآورد. بدین منظور سایت انتخابی برای این پروژه در منطقه قیطریه نزدیک به “فاز اول موزه تئاتر” تحت عنوان “خانه تئاتر” قرار دارد. فضاهای داخلی موزه در ابتدا به شرح و بسط انواع نمایش ایرانی پرداخته و با ورود به تئاتر دوره معاصر سیر تحولات و دگرگونی آنرا طی چهار دوره تاریخی ارائه می نماید.

کلمات کلیدی: رساله موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی،دانلود پایان نامه موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:165
  • حجم فایل:39 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی،نقشه های موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی, دانلود موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی، دانلود موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی، رساله موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی، رساله موزه تئاتر و هنرهاي نمايشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا