رساله کارشناسی معماری

رساله طراحی پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G70

چکیده:

سفر و مسافرت از دیرباز همواره مورد توجه انسان بوده چرا که حرکت جزءلاینفک زندگی انسان و یکی از ارکان آن بوده است. امروزه با وجود پیشرفتهای چشمگیر در زندگی انسان و خاصا در صنعت حمل و نقل سفرهای زمینی همچنان به عنوان شاخص ترین راه تغییر مکان مطرح می باشد و در این پایانه ها به صورت مفاصلی سفرها را به یکدیگر پیوند داده و به منزله نقاطی هستند که سفر در آنها پایان می یابد یا از آنجا آغاز می شود. با توجه به قرار گیری این اماکن در نقطه اتصال راهها به شهر می توان از پایانه ها به عنوان اولین مفصل ارتباطی با شهر یا همان ورودی شهر نام برد که طبیعتا باید کیفیت فضایی آن بیانگر ویژگیهای همان شهر بوده تا مسافران بتوانند با درک این ویژگیها حال و هوای آن شهر را در ذهن خود بپرورانند. در راستای این مطالب باید گفت ترمینال مسافربری به لحاظ وجود ظرفیت های پایتخت و ورود سالانه میلیون ها  مسافر در میان ترمنالهای مسافربری سایر شهرهای کشور از موقعیت خاصی برخوردار است. کمتر نمونه ای در میان ترمینالهای مسافربری در جهان می توان یافت که عمدتا با رویکرد معماری پایدار و توجه به معیارهای طراحی و توسعه پایدار استفاده شده باشد. لذا در این جهت هویتی خاص برای این مجموعه فراهم آمده و در این رساله سعی شده است. با فاکتورهای معماری پایدار و استفاده از الگو های معماری سبز پایانه ای مناسب این شهر و در شان آن طراحی گردد. در بخش نخست بستر پروژه به عنوان بخش هویت بخش طرح مورد مطالعه قرار گرفته و به پاره ای از ویژگیهای بستر که در رابطه موضوعی و فارغ از بحث بستر بررسی شده و با تحلیل نمونه های مشابه به شناختی نسبی از موضوع دست یافته ام. و بالاخره در بخش سوم با استناد به اطلاعات جمع آوری شده در دو بخش نخست به تبیین نظام معنایی طرح (مبانی نظری طرح) پرداخته شده و در نهایت با معرفی نظام شکلی طرح میزان و چگونگی تاثیر این نظام معنایی بیان شده است.

کلمات کلیدی: رساله پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار،دانلود پایان نامه پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:198
  • حجم فایل:32 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار،نقشه های پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار, دانلود پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار، دانلود پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار، رساله پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار، پروپوزال پایانه مسافربری با رویکرد معماری پایدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا