رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G77

چکیده:

يکي از موضوعات بسيار مهمي که در اين دوره زماني مطرح مي باشد مسئله محيط زيست، منابع طبيعي، و انرژي در زيست گاههاي بشري مي باشد. از آنجايي که نيمي از انرژي حاصل از سوخت هاي فسيلي در ساختمان ها مصرف مي شوند تجديد نظر در انتظارات و فن آوري ها مي تواند به طور قابل توجهي از به هدر رفتن انرژي در ساختمان ها جلوگيري کند. با توجه به لزو فضاهای گردشگری و اهمیت حفظ محیز زیست اين طرح کافي به نظر نمي رسد بنابراين با توجه به نياز اين منطقه به مکان هاي اقامتي – پذيرايي و کمبود هتل در اين مکان، موضوع هتل پايدار زيست محيطي به عنوان موضوع اين پژوهش انتخاب گرديد. از اهداف اين پروژه مي توان به اين موارد اشاره کرد: ساماندهي و تجهيز ساحل به عنوان يکي از کانون هاي اقامتي- پذيرايي ‎۲ – جبران کمبود فضاهاي توريستي و نيز رفع آلودگي هاي محيطي و رعايت اصول توسعه پايدار ‎۳ – حفاظت فعال از محيط طبيعي، فضاهاي سبز و منطقه ساحلي ‎۴ – طراحي بر اساس فاکتورهاي اقليمي جهت پايداري هر چه بيشتر معماري با هدف کاهش مصرف انرژي فسيلي و همچنين کاهش آلودگي هاي زيست محيطي ‎۵ – طراحي بر اساس فاکتورهاي مهم براي استفاده تمام اقشار از قبيل معلولين، سالمندان، کودکان و … با توجه به تمام اين فاکتورها، به طراحي ساختماني پرداخته شد که آلودگي محيط زيست را با استفاده از انرژي هاي طبيعي از قبيل انرژي باد، خورشيد و … به حداقل رسانده، با توجه به اقليم منطقه جداره هاي خارجي ساختمان که در معرض شديد نور خورشيد قرار دارند به وسيله پوسته هايي تجهيز شدند که در کاهش دماي ساختمان تاثير به سزايي دارند. تهويه طبيعي که از فاکتورهاي مهم در طراحي اين منطقه مي باشد در کشيدگي فرم و جهت گيري ساختمان تاثير زيادي گذاشته است.

کلمات کلیدی: رساله هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی،دانلود پایان نامه هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:136
  • حجم فایل:28 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی،نقشه های هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی, دانلود هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی، دانلود هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی، رساله هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی، پروپوزال هتل پایدار با رویکرد معماری اقلیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا