رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G82

چکیده:

کیفیت زندگی اجتماعی انسان ها یکی از مهم ترین ابعاد زندگی شهری امروزه است. یکی از پیامد های زندگی مدرنیسم فقدان فرهنگ و هویت در شهرهای ما است که امروزه دیده می شود، که این امر به دلیل عدم ارتباط مناسب بین افراد و محیط های اطرافشان است. همچنین امنیت نیز امروز یکی مهم مسائلی است که در دنیا مطرح است و بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است. عدم وجود احساس امنیت و احساس تعلق می تواند بر روی رضایت از زندگی و در نهایت کیفیت زندگی تاثیر گذار باشد. این تحقیق به بررسی و ارتباط بین فرهنگسرا و سپس تاثیر فضا باز عمومی با شاخص های مکان سومی بر کیفیت زندگی و روابط اجتماعی شهروندان پرداخته است. در تحقیق مشخص گردید که یک فضا باز عمومی رایگان و تمام وقت که شاخص ها و ویژگی های مکان سومی را دار باشد میتواند بر امنیت،گسترش تعاملات اجتماعی،احساس تعلق و کیفیت زندگی اجتماع تاثیر گذار باشد و همچنین همجواری فرهنگسرا در کنار یک فضای باز عمومی(پارک) میتوانند مکمل یکدیگر باشند و آموزش و ارتقا سطح فرهنگی عامه را در بر داشته باشند.در این تحقیق ابتدا با بررسی تمامی نقاط قوت و ضعف و ویژگی های پارکها و فضاهای باز عمومی شهرستان داراب و امکانات و تسهیلات آنها پرداخته شد و سپس با بررسی 13342مورد از افرادی که در مدت یک ماه به تمامی پارکها و فضاهای باز عمومی شهرستان داراب رجوع کرده بودند با استفاده از نرم افزار SPSS در فاکتور های نظیر نوع فعالیت،زمان مراجعه ،تاریخ،سن،جنسیت و… تعیین گردید. با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها،نیازها و کمبودهایی که میتواند به حل مشکلات فضاهای عمومی و افزایش مکان سومی ، جذابیت ، حضور بیشتر و تاثیرگذارتر تمامی اقشار جامعه باشد اصولی جهت افزایش تعاملات اجتماعی و دلبستگی به فضا و در نهایت افزایش کیفیت زندگی و سلامت اجتماعی شهروندان دست یافته شد.

کلمات کلیدی: رساله فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی،دانلود پایان نامه فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:147
  • حجم فایل:18 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی،نقشه های فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی, دانلود فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی، دانلود فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی، رساله فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی، پروپوزال فرهنگسرا با رویکرد ارتقا سرزندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا