پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت سبک شناسی معماری

تحلیل و بررسی معماری اکوتک

کد محصول: p230

با تحلیل و بررسی معماری اکوتک در ارسی همراه شما هستیم؛ در معماری پایدار، تغییراتی که با توجه به معیارهای زیست اقلیمی و پایداری پدید می آیند ، هر روز اهمیت بیشتری می یابند. سخن از پایداری در معماری را می توان به تصور و طراحی ساخت و سازهای آینده تعبیرکرد، آن هم نه تنها با پایداری فیزیکی ساختمان، بلکه با پایداری و حفظ این سیاره و منابع انرژی آن.

به این ترتیب اینگونه به نظر می رسد که می توان پایداری را بر طبق الگویی تصورکرد که درآن منابع و مصالح دردسترس ، بیش از هدر دادن یا نادیده گرفتن شان، با کارایی بیشتری به کارگرفته شوند . به طورخلاصه منظور از اکولوژی یا بوم شناسی ساختمان این است که بر قابلیت ساختمان برای تلفیق عوامل محیطی و جوی، و تبدیل آنها به صورت کیفیت های فضایی و آسایش و فرم، تمرکز گردد.
هدف از معماری اکوتک ( اکولوژی + تکنولوژی ) علاوه بر استفاده حداکثر از عوامل طبیعی و محیطی به همراه فن آوری روز ، بالابردن سطح کیفیت زندگی برای آیندگان است.

امروزه استفاده از انرژی و صرفه جویی یكی از دغدغه های مسایل جهانی است و برای همين منظور، تعيين و کنترل دقيق مصرف انرژی در ساختمان، امری حياتی به نظر میرسد. این معماری در اصل، مفهوم معماری هماهنگ با طبيعت است. رویكرد به زیست و اکولوژی، یكی از گرایشهای عمده معماران اکوتك (EcoTech)است. این معماران طلایهدار استفاده از عوامل اقليمی و محيط زیست در ساختمان هستند .

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی معماری اکوتک
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 21
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی معماری اکوتک، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری اکوتک، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت بررسی معماری اکوتک، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت معماری پایدار، پاورپوینت معماری ارگانیک، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت معماری اکوتک، بافت شهری، معماری، معماری معاصر، معماری بومی، معماری پایدار و توسعه پایدار، رویكردهای نوین معماری، تحلیل و بررسی معماری اکوتک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا