پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی فرودگاه

تحلیل و بررسی طراحی فرودگاه سنگاپور با رویکرد معماری سبز

کد محصول: p237–

در تحلیل و بررسی طراحی فرودگاه سنگاپور با رویکرد معماری سبز با شما در ارسی همراهتون هستیم، موشه سفدی یک یهودی است که در کانادا تحصیل کرده و حالا در ایالات متحده زندگی می‌کند. او معمار معروف‌ترین سازه‌های سنگاپور است. فرودگاه چانگی از زمان تأسیسش تا به امروز، بیش از ۵۵۷ جایزه دریافت کرده و قصد دارند همچنان تجهیزات آن را گسترش دهند تا از استانداردهای بالایی برخوردار باشد. معماری زیبا، عملکرد خوب و تسهیلات پیشرفته و لوکس از جمله دلایلی هستند که باعث رضایت مسافران از این فرودگاه می‌شوند. می‎توانید از باغ کاکتوس، استخر، جکوزی و باغ نیلوفر آبی در ترمینال ۱ و «باغ پروانه» و سرسره‌ی بلند در ترمینال ۳ آن بازدید کنید. مجموعه‌ی گل‌های ارکیده و آفتاب‌گردان، سینمای رایگان و ایکس باکس و وای فای رایگان مجموعه‌ی تفریحی آن نیز در ترمینال 2 قرار دارند.

طراحی فرودگاه به علت پیچیدگی های فراوان، نوآوری های جدیدی را در پی خواهد داشت. از نکات بسیار ضروری در طراحی فرودگاه می توان به الزامات، محدودیت های فنی، امنیت، سیرکولاسیون، و ارتباطات فضایی در پلان فرودگاه اشاره نمود. به همین دلیل برای طراحی عرصه های خلاقانه، تفریحی و زیبایی شناسانه بودجه کمی باقی خواهد ماند. بنابراین تعاریف ذکر شده با کانسپت جدید فرودگاه سنگاپور که توسط موشه سفدی ارائه شده کاملا در تضاد است.

پارک کانوپی (Canopy Park) مساحتی بیش از ۱۴ هزار متر مربع دارد و شامل باغ‌ها و پارک‌های زیبایی است و دو راهرو معلق برای پیاده‌روی دارد که در ارتفاع ۲۵ متری سطح زمین ساخته خواهد شد. این راهروهای معلق، دو هزارتوی زیبا دارند که مسافران می‌توانند برای گذراندن وقت خود به خصوص در بین پروازهایی که مدت زمان طولانی ترانزیت دارند، بسیار سرگرم کننده باشد. هزارتوی آینه و هزارتوی باغی، نام این دو هزارتوی زیبا است که نمونه آن را شاید در فیلم‌ها دیده باشید.

با برترین فرودگاه جهان، فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور آشنا شوید. این فرودگاه دارای حمل و نقلی خوب به سراسر سنگاپور است و هر گونه امکاناتی را فکرش را بکنید که برای حضور در یک فرودگاه برای شما لازم است را در اختیارتان می گذارد.

طراحی فرودگاه به علت پیچیدگی های فراوان، نوآوری های جدیدی را در پی خواهد داشت. از نکات بسیار ضروری در طراحی فرودگاه می توان به الزامات، محدودیت های فنی، امنیت، سیرکولاسیون، و ارتباطات فضایی در پلان فرودگاه اشاره نمود. به همین دلیل برای طراحی عرصه های خلاقانه، تفریحی و زیبایی شناسانه بودجه کمی باقی خواهد ماند. بنابراین تعاریف ذکر شده با کانسپت جدید فرودگاه سنگاپور که توسط موشه سفدی ارائه شده کاملا در تضاد است

فرودگاه چانگی سنگاپور در لبه ی شرقی این جزیره قرار گرفته و همانطور که در مقدمه هم اشاره کردیم، حمل و نقل خوبی به تمامی نقاط شهر سنگاپور دارد. این فرودگاه بهترین فرودگاه جهان است که به عنوان بهترین پل ارتباطی بین اروپا و استرالیا نیز شناخته شده است. همچنین نقش مهم و پر رنگ این فرودگاه در ارتباط با قسمت جنوب شرق آسیا را نیز نباید دست کم گرفت. جالب است بدانید که فرودگاه چانگی هیچ پرواز داخلی ندارد و تمامی پرواز هایی که در این فرودگاه به زمین می نشینند و یا پرواز می کنند، همگی بین المللی هستند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی طراحی فرودگاه سنگاپور با رویکرد معماری سبز
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 44
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

بررسی طراحی فرودگاه سنگاپور با رویکرد معماری سبز، دانلود پاورپوینت بررسی طراحی فرودگاه سنگاپور با رویکرد معماری سبز، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت طراحی فرودگاه سنگاپور، رویکرد معماری سبز، فرودگاه سنگاپور با رویکرد معماری سبز، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت فرودگاه سنگاپور، پاورپوینت فرودگاه، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت موشه سفدی، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای فرودگاهی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری شهری، فضاهای شهری، معماری سبز، معماری پایدار، بررسی طراحی فرودگاه سنگاپور با رویکرد معماری سبز، مجموعه گرداب باران فرودگاه سنگاپور، فرودگاه سنگاپور، طراحی فرودگاه سنگاپور موشه سفدی، معروف‌ترین سازه‌های سنگاپور، موشه سفدی، بررسی طراحی فرودگاه سنگاپور با رویکرد معماری سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا