پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی خانه های قدیمی

تحلیل و بررسی خانه عامری ها در کاشان

کد محصول: p249

در این پاورپوینت به بررسی خانه عامری ها به عنوان یک نمونه خانه ایرانی در معماری ایرانی پرداخته ایم.و با بررسی پلان ها و تصاویر این پروژه،به طور کامل آن را معرفی نموده ایم.همچنین نحوه ی شکل گیری خانه ایرانی و الگوهای فضایی آن را در این نمونه موردی به تفصیل بیان کرده ایم.خانه عامری ها در خیابان علوی شهر کاشان، استان اصفهان قرار دارد. این خانه در دوره زندیه احداث و در دوره قاجار به وسیله سهام السلطنه عامری فرد، توسعه یافت.

مجموعه خانه تاریخی عامری ها که از چند خانه مجزای مجاور و در ارتباط با یکدیگر شکل گرفته با مساحت حدود ۹۰۰۰ متر مربع شامل ۸۵ اتاق و ۳ خانه با ۵ حیاط مرکزی به صورت اندرونی و بیرونی همراه با فضاهای سرپوشیده متعدد و متنوع، یکی از قدیمی ترین خانه های تاریخی کاشان محسوب می شود. قدمت این مجموعه به دوران زندیه مربوط می شود.

ویژگی بارز این بنا، وسیع بودن هر دو حیاط و همینطور مجلل بودن فضاها و تزئینات این خانه و دارای بلندترین بادگیر در بین بادگیرهای خانه‌های کاشان می باشد. خانه تاریخی عامری ها از لحاظ قدمت و معماری، از تمام خانه های تاریخی کاشان قدیمی تر و متفاوت تر است. این خانه تاریخی به عنوان یک مجموعه اقامتی بی نظیر در ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۳ افتتاح گردیده است.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی خانه عامری ها در کاشان به همراه پلان و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 44
  • حجم فایل: 7مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی خانه عامری ها،نمونه موردی خانه ایرانی،نمونه موردی خانه در معماری اسلامی،پلان خانه ایرانی،برنامه فیزیکی خانه ایرانی،پاور پوینت خانه ایرانی،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا