پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی استادیوم

تحلیل و بررسی استادیوم فوتبال BBVA در تگزاس

کد محصول: p315

با تحلیل و بررسی استادیوم فوتبال BBVA در تگزاس در ارسی همراه شما هستیم؛ استادیوم فوتبال BBVA با ۲۲ هزار نفر ظرفیت و در زمینی به مساحت ۳۴۰ هزار متر مربع، در شرق مرکز شهر هوستون واقع شده است. هیوستون (هوستون – Houston) شهری است در ایالت تگزاس از کشور ایالات متحده آمریکا.

استادیوم BBVA (قبلا استادیوم قطب نما BBVA ) یک استادیوم چند منظوره آمریکایی واقع در هوستون، تگزاس است که خانه دینامو هوستون است، یک باشگاه لیگ برتر فوتبال، هیوستون داش لیگ فوتبال ملی زنان و فوتبال ببرهای جنوبی تگزاس است.

این شهر از لحاظ جمعیتی (در محدوده شهری) چهارمین شهر بزرگ آمریکاست و جمعیتی بالغ بر ۵٬۲۷۰٬۰۷۷ نفر دارد. هیوستون نام خود را از ژنرال سام هیوستون گرفته است که باعث شکست نهایی ارتش مکزیک و عقب نشینی آنان از تگزاس گردید. هیوستن دارای بزرگ‌ترین مرکز درمانی دنیا به نام مرکز درمانی تگزاس (Texas Medical Center) می‌باشد. خطوط متروریل هیوستون مرکز شهر را به مرکز درمانی تگزاس متصل می کند. شهر هیوستون مرکز تأسیسات نفتی آمریکا و ششمین بندر دنیا از لحاظ حجم مبادلات بشمار می رود.

 این استادیوم نتیجه تعهدات 35.5 میلیون دلاری از شهر هوستون و 60 میلیون دلار از دینامو هیوستون است. شهرستان هریس موافقت کرد که نیمی از زمین را در ازای توانایی مالکیت مشترک ورزشگاه پس از تاریخ اتمام آن در ماه مه 2012 بپردازد. BBVA ، Banco Bilbao Vizcaya Argentaria ، شرکت حامی استادیوم است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی استادیوم فوتبال BBVA در تگزاس
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 18
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی استادیوم ورزشی در تگزاس، نمونه موردی استادیوم، استاندارد طراحی استادیوم، پاورپوینت تحلیل استادیوم، برنامه فیزیکی استادیوم، تحلیل و بررسی استادیوم فوتبال BBVA در تگزاس، تحلیل و بررسی استادیوم فوتبال BBVA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا