پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی ویلا

تحلیل و بررسی خانه آبشار و تاثیر آن بر شکل گیری معماری ارگانیک

کد محصول: p335

“هیچ خانه ای نباید روی تپه باشد، بلکه باید جزئی و بر آمده از طبیعت باشد، متعلق به آن باشد، تا تپه و خانه بتوانند با هم زندگی کنند و خوشحالی هر یک به لحاظ وجودی دیگری باشد.”

“خانه آبشار یکی از بزرگترین هدایای الهی وحاصل تجربه ذهن انسان بر روی كره خاكی است، من فکر می كنم تا به حال هیچ بنایی تا اين اندازه با هماهنگی و هارمونی بيان نشده است، مهمترین نکته در آن حفظ آرامش جنگل و رود وصخره است وهمه اينها بعلاوه ساختار خانه شما را به آرامش وگوش دادن به صداهای گوش نواز دعوت می كنند آن هم نه هر صدايی! بلكه صدای موسيقی آب و آبشار. اين خانه راهی است برای رسيدن به آرامش” فقط نگاه بوم شناختی این مدل”کارایی دقیق از درختها “Underbrush”بوته ها” جزییات سنگ روی پل و جزییات سنگ بر روی زمین را نشان می دهد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی خانه آبشار و تاثیر آن بر شکل گیری معماری ارگانیک به همراه پلان و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 44
  • حجم فایل: 8مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی خانه آبشار و تاثیر آن بر شکل گیری معماری ارگانیک، تحلیل و بررسی خانه آبشار و تاثیر آن بر شکل گیری معماری ارگانیک به همراه پلان و تصاویر، تحلیل و بررسی خانه آبشار، شکل گیری معماری ارگانیک، پاورپوینت بررسی خانه آبشار، معماری ارگانیک، تحلیل و بررسی خانه آبشار و تاثیر آن بر شکل گیری معماری ارگانیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا