پروژه طرح معماری اتوکدیپلان اتوکد هتل و اقامتگاه

پروژه طرح معماری اتوکدی هتل

کد محصول: CAD11–

با فایل اتوکدی طرح معماری با موضوع هتل در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مطلب، پلان معماری دو بعدی پروژه اتوکدی هتل با فرمت DWG برای شما تهیه شده است. این فایل قابل استفاده در نرم افزار اتوکد پشتیبانی در نسخه ۲۰۱۰ و بالاتر محیا می باشد. این پروژه شامل پلان طبقات در 7طبقه، 4 نما و برش به صورت فایل اتوکد نیز می باشد.

پروژه طرح معماری اتوکدی هتل ، لازم به ذکر است که این پلان ها، مربوط به پروژه رویت همین طرح است و امکان خرید و دانلود فایل رویت پروژه با فرمت RVT در سایت امکان پذیر می باشد. برای دانشجویان رشته معماری و کسانی که به دنبال یک پلان کامل از یک هتل هستند، از انجایی که تمام این پلان کامل است، می توانید جانمایی فضاهای هتل در طبقات مختلف را به خوبی ببینید و مورد بررسی قرار دهید.

 پروژه طرح معماری اتوکدی هتل در Or30.net، هتل از آن دسته مباحثی محسوب میشود که بیشتر به عملکرد بنا توجه دارد تا به فرم آن. با این وجود نمی توان از فرم به عنوان یکی از مهمترین عناصر جذب مخاطب فارغ شد. هتل ها از نظر کیفی به چند دسته ی عمده تقسیم می شوند. که در زبان عام از آنها به تعداد ستاره تعبیر می شود. یکی از ایده های مورد استفاده در هتل می تواند تفکیک فضاهای سرویس دهنده و سرویس شونده باشد.

هتل یک واژه فرانسوی و منظور آن مکانی است که تسهیلات لازم برای اقامت کوتاه مدت مسافر را در مقصد یا مسیر حرکت تامین می کند.معادل های فارسی آن عبارت اند از: کاروانسرا، مهمانخانه، مهمان پذیر، زائرسرا و مسافر خانه، که صرف نظر از درجه و کیفیت خدماتی آنها در دنیا پیشینه چندین هزار ساله دارند.

هتل به مفهوم یک مجتمع خدماتی با هدف کسب درآمد و سود پدیده تکوین یافته ای است که پیشینه آن به انقلاب صنعتی اروپا بر می گردد،از انقلاب صنعتی تا به امروز دست کم چهار رویداد به رونق صنعت توریسم و هتل سازی و هتل داری کمک کرده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پروژه طرح معماری اتوکدی هتل
  • فرمت فایل: اتوکد دو بعدی و رویت سه بعدی،  RVT، DWG
  • حجم فایل: 16مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 50000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پروژه طرح معماری اتوکدی هتل، دانلود نقشه اتوکدی معماری، دانلود اتوکد معماری، شهرسازی، پروژه طرح معماری، اتوکد، پروژه طرح معماری اتوکدی هتل، پروژه اتوکد، بازار نقشه کشی، نقشه اتوکدی، طرح معماری، پروژه دانشجویی، فایل اتوکدی، دانلود فایل اتوکد طرح معماری، نقشه اتوکد ساده، نقشه معماری هتل، پروژه آماده طرح معماری، پروژه اتوکدی، نقشه اتوکد هتل، پروژه نمونه اتوکد هتل، فایل اتوکد هتل، پروژه طرح معماری اتوکدی هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا