پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی مجتمع مسکونی

تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی گنجینه بابل

کد محصول: p351–

با تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی گنجینه بابل در ارسی همراه شما هستیم؛ پروژه مجتمع مسکونی گنجینه بابل یک مجموعه مدرن به شمار می‌رود. مجتمع مسکونی گنجینه بابل در دو تیپ بلوکی چهار و شش طبقه طراحی شده است و از زیربنایی معادل ۳۰۰۰۰ مترمربع بهره می‌برد. بارزترین ویژگی مجتمع مسکونی ۳۰۰ واحدی گنجینه بابل، در هم آمیختگی آن با طبیعت پیرامون خود به شمار می‌رود که با نگاهی اجمالی به سایت پروژه و نیز توجه به تراکم ۴۰ درصدی آن قابل تشخیص است.

با این حال در طراحی این مجتمع مسکونی شاهد تنها ۳ تیپ پلان هستیم که البته هریک دارای فضاهای کاملی نظیر ورودی، پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام ، اتاق‌های خواب و تراس هستند. یکی از نکات قابل توجه در طراحی این مجتمع وجود کوران برای تهویه دائمی هوای مرطوب و گرم این منطقه است. از این‌رو مجتمع مسکونی گنجینه بابل را می‌توان یکی از بهترین انواع نمونه موردی مجتمع مسکونی به شمار آورد.

افزایش جمعیت در اوایل قرن بیستم میلادی، سبب روی آوردن کشورهای صنعتی اروپایی و ایالات متحده امریکا به انبوه‌سازی شد. با این حال این امر  با فراز و نشیب‌هایی همراه بود که سبب کاهش اقبال عمومی به آنها می‌شد. لکن ظهور معماری مدرن، تحول عظیمی را در این عرصه به وجود آورد که حتی سبب راهیابی آن به کشورهای بسته‌ای نظیر اتحاد شوروی سابق شد. با این حال شروع استفاده از بتن در ساخت مجتمع‌های مسکونی بعد از جنگ جهانی دوم به منظور کاهش هزینه‌ها را نیز می‌توان یکی از دلایل رواج ساخت مجتمع‌های مسکونی به حساب آورد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی گنجینه بابل
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 27
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی گنجینه بابل، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سی و سه پل اصفهان، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی گنجینه بابل، پروژه معماری، معماری مدرن، مجتمع مسکونی گنجینه بابل، پاورپوینت نمونه موردی، تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی گنجینه بابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا