پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت تحلیلی و تئوری معمارینمونه موردی پل

تحلیل و بررسی پل موهر بوینس آیرس سانتیاگو کالاتراوا

کد محصول: p339–

با تحلیل و بررسی پل موهر بوینس آیرس سانتیاگو کالاتراوا در ارسی همراه شما هستیم؛ Puente de la Mujer پل لا موهر کار آژانس اسپانیایی سانتیاگو کالاتراوا در بوینس آیرس، آرژانتین است. این تنها یکی از آثار او در آمریکای لاتین است که از آن با نام پل زنان نیز یاد می‌شود.

اجزای پل لا موهر توسط شرکت اورسا در شهر ویتوریا در کشور باسک تولید شده است، زیرا فولاد مورد استفاده در آرژانتین تولید نمی شود. تمام قسمت های پل در شهر ویتوریا، جنوب بیلبائو ساخته شده و به بوینس آیرس منتقل شده اند تا در محل نصب شوند.

هزینه کار حدود شش میلیون دلار بود که توسط آلبرتو گونزالس اهدا شد که عضو گروه بود و Madero در تاریخ 20 دسامبر 2001 افتتاح شد و در اوج بحران اقتصادی و نهادی آرژانتین قرار داشت. به همین دلیل باز شدن آن برای بسیاری از ساکنان بوئنوس آیرس بی اهمیت شد.

طراحی پل لا موهر، تصویر رقص تانگو یک زوج را در ذهن تداعی می‌کند. مرد به عنوان معمار و برج و عناصر مربوط به آن، به عنوان زن، به صورت افقی، به عنوان پارتنرهایی در حال انجام رقص تانگو ترسیم شده‌اند. مانند بسیاری از دیگر آثار خالص سانتیاگو کالاتراوا، در این سازه نیز مفهوم نه تنها در اشکال، بلکه در سیستم‌هایی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند نیز تجلی می‌یابد. بنابراین مرد در جفت موجود در سازه، نشان دهنده بازوی عمودی خمیده‌ای است، در حالی که زن توسط صفحه افقی نشان داده می‌شود که توسط یک سری از سیم‌های آویزان که نشان دهنده بازوهای مرد هستند پشتیبانی میشود. در نهایت، میتوان پارتنرها را در پایان رقصشان مشاهده نمود؛ لحظه کلاسیکی که زن، خود را رها کرده و مرد، او را در آغوش گرفته و تمام وزنش را تحمل می‌کند.

پل لا موهر، یک پل عابر پیاده با طول 160 متر و عرضی برابر با 6.20 متر است که به سه قسمت تقسیم می‌شود: دو قسمت ثابت در هر دو طرف سد که بر روی مخروط برج مانند متحرکی از جنس بتن سفید می‌چرخد و اجازه می‌دهد تا شناورها و کشتی‌ها از قسمت پایین آن عبور کنند. بخش مرکزی پل لا موهر توسط یک بخش متحرک سیمانی و سوزنی فولادی پشتیبانی می‌شود که حدود 39 متر ارتفاع دارد. سوزن آماده است تا بخش متحرک را به صورت مورب، همانند یک پل معلق آویزان کند.

پل لا موهر در Dock 3 واقع در پورتو مادرو، در خیابان مانوئلا دیلسی پیرینا گاریتی واقع شده است و نام آن در ارتباط با ناحیه‌ای است که در آن قرار دارد؛ چرا که تمام خیابان‌های پورتو مادرو برای ادای احترام به کار زنان در جامعه، با نام زنان مشهور آرژانیتن و جهان، نامگذاری شده‌اند و پل لاموهر نیز به عنوان یکی از نمادهای مدرن شهری آرژانتین در عصر حاضر، از همان الگوی خاص تبعیت می‌کند.

پل لا موهر یک پل عابر پیاده است که منطقه Dock 3 خیابان پرتو مادرو را در بخش اونیدا آلیسیا مورو د جاستو، به بخش تجاری واقع در شرق مرتبط می‌سازد. بنابراین، این پل، یک مسیر پیاده رو شرقی-غربی را ایجاد می‌کند. پل لا موهر، در موقعیت محصور خود، در جهت غربی قرار گرفته است و با حداکثر گستردگی به سمت جنوب به پیش می‌رود.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پل موهر بوینس آیرس سانتیاگو کالاتراوا
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 43
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان تحلیل و بررسی پل موهر بوینس آیرس سانتیاگو کالاتراوا، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی پل موهر بوینس آیرس سانتیاگو کالاتراوا، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی پل موهر بوینس آیرس اثر سانتیاگو کالاتراوا، پروژه معماری، معماری مدرن، پل موهر بوینس آیرس سانتیاگو کالاتراوا، پاورپوینت نمونه موردی، تحلیل و بررسی پل موهر بوینس آیرس سانتیاگو کالاتراوا، بررسی طراحی پل سانتیاگو کالاتراوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا