پاورپوینت پروژه روستاپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی پروژه روستا وادان تهران

کد محصول: p336

با تحلیل و بررسی پروژه روستا چایرلو زنجان در ارسی همراه شما هستیم؛ روستای وادان در طول جغرافیایی 52 درجه و 9 دقیقه و عرض جغرافیایی 35 درجه و 36 دقیقه و در ارتفاع متوسط 1880 از سطح دریا واقع شده است. بررسی موقعیت نسبی روستای وادان نشان می دهد این آبادی از شمال به شهر آبسرد و روستای اهران و بیدک و از جنوب به شهر کیلان و روستای کوهان و از غرب به روستای دلی محدود می شود.

بررسی فاصله روستا از نقاط مهم سکونتگاهی مجاور نشان می دهد روستا از دماوند 35 کیلومتر، از نزدیک ترین شهر(آبسرد) 4 کیلومتر فاصله دارد. به لحاظ موقعیت جغرافیایی روستا در موقعیت کوهستانی دامنه ای واقع شده است. شکل استقرار آن به صورت متراکم دارای تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد می باشد. 

در بررسی پروژه روستا به عنوان سکونتگاهی انسانی و به عنوان کوچکترین واحد حیات جمعی بشری، سیر تکوینی خویش را داراست و عموما متاثر از جریان های سیاسی، اجتماعی، تاریخی و اقتصادی است. با توجه به بررسی های میدانی و مصاحبه های صورت گرفته با ریش سفیدان روستا و آثار باستانی مشاهده شده، قدمت روستا بین 300 تا 400 سال تخمین زده می شود و در خصوص پیدایش روستای وادان باید اذعان داشت عمده ترین عامل وجود منابع آب به صورت رودخانه می باشد.

 

روستای وادان به عنوان بزرگنرین روستای شهرستان دماوند، دارای تاریخچه دور و درازی است. شواهد و آثار باستانی به دست آمده از این منطقه، قدمت سکونت انسان در حاشیه این روستا را به دوران مادها می‌رساند. به نظر می‌رسد این روستا به عنوان پایگاه تابستانی این سلسله مورد استفاده قرار می‌گرفته است و قرارگیری قلعه باستانی وادان در راستای قلاع تاریخی کوهان، فاژان، زرآباد، حاج عسگر، دزک، کیانی، سپید و درویش‏ گواهی بر این مدعاست. چینش این قلاع به گونه‌ای بوده است که در صورت وقوع حادثه‌ای در هر یک از آنها، امکان باخبر ساختن سایر قلاع از طریق دود و یا سایر روش‌های پیام‌رسانی باستانی وجود داشت.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پروژه روستا وادان تهران
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 4مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی پروژه روستا وادان تهران، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت روستا، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری سنتی، پاورپوینت تحلیل و بررسی پروژه روستا وادان تهران، مرمت معماری روستا، پاورپوینت مرمت روستا، پروژه روستا، پروژه روستا وادان تهران، پروژه روستا تهران، تحلیل و بررسی پروژه روستا وادان تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا