دانلود پایان نامه معماری ارشددانلود رساله معماری

رساله کانون پرورش فکری کودکان با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله کانون پرورش فکری کودکان با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G49

چکیده:

امروزه به مرور از نقش خانواده ها در یادگیری و الگودهی به شخصیت کودکان کاسته و بر نقش سایر نهادهای اجتماعی نظیر مدارس ، کانون ها و مراکز فرهنگی افزوده می شود. یکی از این مراکز ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با فعالیت های خود زمینه ساز چنین رشد و تعالی خواهد شد. طراحی فضاهای مناسب جهت ایجاد بستری فعال در راستای افزایش بهره وری این نوع آموزش ها بسیار حائز اهمیت خواهند شد به گونه ای که حتی خود می توانند به بخشی از فرآیند آموزشی تبدیل گرددند.

در ادامه با سایت ارسی همراه باشید تا پایان نامه کانون پرورش فکری کودکان با رویکرد معماری سبز تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

پژوهش ها نشان می دهد که محیط و اجتماع با حضور انسان شکل می گیرد و تحت تأثیر انسان است و انسان نیز تحت تأثیر محیط پیرامون خویش می باشد. کودکی زمان آغاز این تاثیر پذیری است. نقطه ای است که باید بستر آموزش و پرورش و رشد خلاقیت برایش فراهم باشد تا فردای جامعه را بهتر و فعال‌تر بسازد. اما چگونه می‌توان این بستر را فراهم ساخت؟ چطورانگیزش به کنجکاوی کودک را می‌توان بالا برد؟ چگونه می‌توان نیاز های کودکان را شناخته مطالعات نشان می‌دهد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله محیط‌هایی است که می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی کودک را فراهم آورد. برای ایجاد این محیط فرهنگی و کمک آموزشی، ابتدا باید کودک را شناخت و روحیات و نیازها و دنیای او را کنکاش کرد.

رساله کانون پرورش فکری کودکان با رویکرد معماری سبز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محلی برای رشد و پرورش توانمندی های کودکان و نوجوانان در زمان گذران اوقات فراغت آنها است. هدف کانون پرورش فکری دستیابی به رشد ذوقی، هنری، اجتماعی، عاطفی، اخلاقی، اعتقادی، جسمی و فکری کودکان و نوجوانان بوده است. در معماری داخلی این فضای فرهنگی- هنری، شناخت روانشناسی محیط و آگاهی از نیازهای روحی و جسمی کودکان و نوجوانان موثر است. ارتقا سطح کیفی فضاهای داخلی به طور عام و خلق محیطی مطلوب برای رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان از اهداف پژوهش حاضر است. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی تحلیلی است.

3box ———————————————————————————————————————————————————————————————————— مشخصات محصول:

  • نام محصول: کانون پرورش فکری کودکان با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:175
  • حجم فایل:26 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

رساله معماری کانون پرورش فکری کودکان با رویکرد معماری سبز،رساله کانون پرورش فکری کودکان با رویکرد معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا