رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G81

چکیده:

شهر موجودی زنده، پویا و متحول در چرخه زمان و بستر مکان است که از اجزا فیزیکی و انسانی و رابطه های پیچیده میان آن ها تشکیل شده است. یکی از مشکلات جامعه شهری از بین رفتن تعاملات انسان با محیط و همچنین فضای طراحی شده پیرامون آن است. این پژوهش بر آن است که معماری تعاملی را به عنوان روشی نوین در جهت حل بسیاری از مشکلات موجود در مسیر مدیریت و سازمان دهی کارآمد شهری مطرح کند. بررسی این موضوع می تواند کارگشایی برای معماری نوین باشد، چرا که برنامه ریزان شهری با شناخت امکانات، روش ها و فناوری های روز و استفاده درست از آن ها خواهند توانست ابزاری مناسب در جهت حل معضلات اجتماعی فراهم آورند. هدف این پژوهش طراحی خانه گرافیک با رویکرد معماری تعاملی ، جهت رشد اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگی مردم می باشد و برای رسیدن به این هدف، با در نظر گرفتن فرهنگ وهنر مردم تهران، خانه ای با بهره گیری از معماری مدرن که در عین حال از اصول معماری تعاملی نیز بهره برده است طراحی خواهد شد. خانه گرافیک مکانی است که در آن یک یا چند نهاد فرهنگی مربوط به هنر گرافیک فعالیت دارند و در آن شرایطی برای آموزش امور گوناگون فرهنگی و اجتماعی، هنرهای مختلف به خصوص هنرهای مربوط به گرافیک فراهم می گردد. سپس با توجه به ارتباط متقابل انسان و معماری در ارتباط با هنر گرافیک به طراحی می رسیم تا هدف تحقیق را برآورده نماید. این پژوهش ابتدا به شناخت ویژگی های تعامل و رابطه آن با انسان و محیط و در ادامه به مبانی معماری تعاملی پرداخته و در پایان ارتباط بین این دو مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد، معماری تعاملی با به کارگیری فناوری و روش های نوین دیجیتال در رفتار انسان با محیط پیرامونش تأثیر گذار بوده و باعث افزایش حس تعلق انسان به محیط اطرافش می شود.

کلمات کلیدی: رساله خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی،دانلود پایان نامه خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:177
  • حجم فایل:26 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی،نقشه های خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی, دانلود خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی، دانلود خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی، رساله خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی، پروپوزال خانه گرافیک با رویکرد تعاملات اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا