پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی هتل

تحلیل و بررسی هتل لاله تهران

کد محصول: p219

این بنا را معمار مدرنیست ایرانی وارطان هوانسیان درشرق خیابان لاله زارنوبین خیابان هدایت وکوچه صفامنش ساخته است وارطان سال 1275 شمسی در تبریز به دنیاامد پس ازپایان دوره دبیرستان به تهران رفت ودر اواخر جنگ جهانی دوم از پاریس سر در اورد ابتدا در مدرسه هنرهای زیبای بوزار نقاشی خواند وپس از پایان دوره معماری وشهر سازی در مدرسه خصوصی معماری در سال 1301 مدت 13سال درفرانسه به کار معماری پرداخت پس از بازگشت به ایران در سال 1314 به استخدام شهربانی در امد ولی پس از انکه در مسابقه طراحی ساختمان هنرستان دختران(خیابان سوم اسفند)برنده جایزه اول شد به کار ازاد روی اورد وارطان که کیفیت ساختمان هایش را در سادگی جست وجو می کرد از مصالحی که مظهر معماری نو باشد استفاده می کرد از جمله بتن موزاییک درجا اجر قرمز و… ایوان های وسیع در طبقات فوقانی و خط افقی بالای پنجره ها میباشد.این هتل از معدود نمونه هایی است که در نمای اصلی رو به خیابان آن از موزاییک درجا استفاده شده است. اما نمای شرقی ساختمان که رو به حیاط است، همچنان با آجرگری و بدون نماسازی رها شده است. وارطان با استفاده از سطوح عمودی که دور پنجره ها قاب سازی شده است، به راحتی در مقابل کشیدگی خطوط افقی بنا در نمای اصلی تعادل برقرار کرده است. این چهار قاب عمودی، نمای ساختمان را به سه بخش تقسیم می کند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی هتل لاله تهران
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 65
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی هتل لاله تهران، دانلود پاورپوینت هتل لاله تهران، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود هتل لاله تهران، هتل شرایتون اسپانیا، هتل لاله تهران، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت هتل لاله تهران، پاورپوینت هتل لاله تهران، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت هتل ، پاورپوینت هتل لاله تهران، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای آموزشی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان هتل ، خوابگاه، فضاهای شهری، هتل لاله تهران، هتل شرایتون اسپانیا، تحلیل و بررسی هتل لاله تهران

‫2 دیدگاه ها

    1. در مرحله انتظار جهت پرداخت قرار دارین، فیلترشکن خودتون رو خاموش کنین و سپش پرداخت کنید و در صورت برطرف نشدن مشکل با پشتیبانی تماس بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا