انجام پروژه های معماری و دانشجویی

انجام پروژه های معماری و دانشجویی – با قیمت مناسب

سفارش انجام پروژه معماری به یک شخص متخصص یا شرکت متخصص دغدغه خیلی از دانشجویان معماری و مهندسان معماری می باشد بر همین اساس وبسایت و فروشگاه معماری ارسی (or30) بزرگترین مرجع پروژه های معماری آمادگی خود را برای انجام و قبول سفارش پروژه معماری دانشجویی در تمامی مقاطع تحصیلی (کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری) در رشته معماری اعلام می کند.

این وب سایت با توجه به مقاطع تحصیلی دارای گروهی قدرتمند از مهندسان و خبره های رشته معماری برای انجام پروژه های معماری و دانشجویی می باشد که سال های سال در این حیطه مشغول به فعالیت می باشند.

تا کنون بیش از ۳۰۰۰ پروژه مختلف توسط وبسایت و فروشگاه معماری ارسی (or30) در تمامی مقاطع توسط ارسی (or30) انجام شده است و همچنین تعهد ما بر روی گرفتن بهترین نمره می باشد. ما برای شما بهترین نمره قبولی را تضمین می کنیم.

فعالیت ها و پروژه هایی که توسط وبسایت و فروشگاه معماری ارسی (or30) ارائه خواهد شد به شرح زیرمی باشد:

مقطع کاردانی معماری (سفارش انجام پروژه معماری مقطع فوق دیپلم):

پروژه های این مقطع با توجه به اینکه از مقاطع اولیه تحصیل آکادمیک دانشجویان معماری می باشد دارای اهمیت زیادی است و در این مقطع توجه به طراحی های دستی و اسکیس و همچنین نحوه حجم سازی در معماری اهمیت زیادی دارد. تیم معماری ارسی (or30) با توجه به لیست دروس مقطع کاردانی هر کدام از پروژه های زیر را با بهترین کیفیت و کمترین زمان و ضمانت بالاترین نمره و مناسب ترین قیمت برای شما انجام می دهند. در صورتی که تصمیم به سفارش انجام پروژه معماری و دانشجویی دارید به معتبر ترین سایت ایرانی مراجعه کرده اید.

سفارش انجام پروژه معماری – قیمت انجام پروژه دانشجویی

ترم اول کاردانی شامل دروس عملی زیر می باشد که می توانید سفارش پروژه معماری آن ها را به وبسایت و فروشگاه معماری بانک آرک بسپارید:

  • ترسیم فنی، هندسه ترسیمی، درک و بیان معماری ۱

ترسیم فنی :

در سفارش پروژه معماری این درس  با توجه به خواسته های این پروژه توسط اساتید معماری که طراحی یک مجتمع مسکونی بصورت کاملا فنی و بصورت دستی می باشد تیم بزرگ ارسی (or30) آمادگی خود را برای ترسیم دستی پروژه های درخواستی در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت را دارد.

سفارش انجام پروژه معماری – قیمت انجام پروژه دانشجویی هندسه ترسیمی :

در پروسه سفارش پروژه معماری مربوط به درس هندسه ترسیمی دانشجویان با ترسیم انواع اشکال و حجم های هندسی و ترکیب صحیح حجم ها و استفاده و آشنایی با ابزار ترسیمی را فرا می گیرند که سفارش انجام پروژه معماری مربوطه را به تیم ارسی (or30) ارائه کنید.

درک و بیان معماری ۱ :

این درس با توجه به سلیقه استاد و کارهایی در حیطه هنر های تجسمی متغیر می باشد به گونه ای که طراحی های دستی، ساخت ماکت های حجمی، سازه های مارکارنی، انجام کار های تجسمی، رنگ آمیزی، ساخت حجم های معماری درزیر گروه این درس قرار می گیرند که هر نوع پروژه ای با سلیقه هر استادی به شما تعلق گرفته شده باشد می توانید با سفارش پروژه معماری به تیم ارسی (or30) بهترین نمره را کسب کنید.

سفارش انجام پروژه معماری – قیمت انجام پروژه دانشجویی

ترم دوم کاردانی  شامل دروس زیر می باشد:

  • طراحی مقدماتی، تمرین معماری۱ ، درک و بیان معماری ۲

طراحی مقدماتی:

در سفارش پروژه معماری برای درس طراحی معماری با توجه به خواسته استاتید طراحی پلان های اولیه مسکونی و همچنین ساخت فرم های اولیه معماری و ترکیب حجم ها از کارهایی است که گروه ارسی (or30)آمادگی سفارش پروژه برای آن ها را دارد.

تمرین معماری ۱ :

طراحی یک به  فضا های ویلا با توجه به ضوابط و استانداردهای کتاب نویفرت و طرح های اولیه آن و ساخت ماکت از پروژه هایی می باشد که در این درس توسط اساتید ارائه می شود. و تیم ما با توجه به توانایی های که دارد حاضر به قبول سفارش شما می باشد.

با توجه به اینکه در این درس پروژه مسکونی و ویلا ارائه می شود شما می توانید بصورت اختصاصی سفارش انجام پروژه معماری ویلا را بصورت ۰ تا ۱۰۰شامل طراحی پلان ها، نما ها و برش ها و شیت بندی دراتوکد (کلیه مدارک فنی) و طراحی دستی را انجام می دهد.

درک و بیان معماری ۲ :

هر استادی در این درس فقط سفارش طراحی پروژه معماری اسکیس را به دانشجویان ارائه می کند. و تمامی تمرکز استاد آماده کردن دانشجویان برای آزمون ورود به دوره ارشد اسکیس می باشد.

ترم سوم کاردانی که شامل درون پرسپکتیو، تمرین معماری ۲ می باشد:

  • پرسپکتیو

پرسپکتیو:

دراین درس دانشجویان با روند ترسیم انواع  پرسپکتیوهای ۱ نقطه ای، ۲ نقطه ای، ۳ نقطه ای و چند نقطه ای و نحوه ترسیم کردن سایه احجام آشنا می شوند و اساتید با توجه به جلسات طی شده در ترم مباحثی از جمله ترسیم ساده احجام خالص و تبدیل پلان به حجم با استفاده از روش های بالا را از دانشجویان می خواهند که سفارش پروژه معماری برای این درس شامل موارد بالا می باشد.

ترم چهارم کاردانی شامل دروس زیر می باشد:

متره برآورد:

یکی از درس های مهم مقطع کاردانی که در آینده دانشجویان در بازار کار به آن بسیار نیاز دارند این درس می باشد در این درس دانشجویان با روند متره کردن و برآورد تمام هزینه ها و متراژها جهت تکمیل یک ساختمان آشنا می شوند و سفارش انجام پروژه معماری که از طرف استاد به دانشجو ارائه می شود متره برآورد کردن ساختمان با طبقات متعدد می باشد.

طراحی معماری ۱ :

این درس با توجه به اینکه اولین طرح معماری دانشجویان است دارای اهمیت خاصی برای اساتید می باشد و دانشجویان در این درس با نحوه فرم سازی با توجه به اطلاعات اولیه که در دروس پیش نیاز پاس کرده اند اشنا می شوند و همچنین حل پلان و طراحی مناسب آن یکی دیگر از نکات این طرح می باشد که با توجه به انعطاف پذیر بودن موضوع طراحی برای این درس اساتید می توانند پروژه معماری خود را بین: فرهنگسرا، دانشکده معماری، مدرسه و… را ارائه می کنند که توجه بیشتر آن برای فرم آن می باشد. وبسایت و فروشگاه ارسی (or30) بدلیل تسط کامل بر روی این موضوعات بهترین پروژه را با بهترین کیفیت برای شما طراحی می کند.

روستا ۱ :

این درس که پیش نیاز درس روستای ۲ مقطع کارشناسی می باشد دارای اهمیت ویژه ای است و دانشجویان با اطلاعات اولیه در مورد: قرار گیری روستا، نحوه شکل گیری، نوع طراحی و تاثیر شرایط اقلیمی بر روستا ها آشنا می شوند تا بتوانند این اطلاعات اولیه را در روستای ۲ به ثمر برسانند که در فروشگاه معماری ارسی (or30) شما می توانید به تعداد زیادی از پاورپوینت های درس روستا دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید سفارش پروژه معماری خود را به ارسی (or30) بسپارید.

طراحی فنی ساختمان:

طراحی فنی ساختمان درسی حساس و زمانبر برای دانشجویان می باشد که در این درس دانشجویان با تمامی نکات اجرائی و طراحی و همچنین دیتیله کردن یک پروژه آشنا می شوند که اکثر آنها دستی می باشند این درس تا حدی حساس و اهمیت دارد که دانشجویان به محض ورود به بازار کار باید دانش کافی در مورد انواع طراحی دیتیل ها و فاز ۲ کردن پلان ها داشته باشند. در صورتی که سفارش پروژه معماری خود را به ارسی (or30) بسپارید از همان اول ترم تا زمان گرفتن نمره شما ارسی (or30) قدم به قدم راهنمایی خواهید شد.

همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

تلفن تماس:

09100894906

مقطع کارشناسی (سفارش انجام پروژه معماری لیسانس):

در این مقطع با طرح ها و دروس دیگری آشنا می شوید که شاید تعداد اندکی از آن ها را در دوران کاردانی خوانده باشید. هدف کارشناسی آماده کردن دانشجویان برای مقطع کارشناسی ارشد می باشد. بنا به همین دلیل از تمامی رشته هایی که در کارشناسی ارشد معماری وجود دارد یک درس را برای مقطع کارشناسی انتخاب کرده اند که دانشجویان بتواند با تمام رشته ها و دروس آشنا شود.

ترم اول: دروسی که در این ترم از شما خواسته می شود برای آن ها پروژه تهیه کنید شامل:

  • طراحی معماری ۲، عناصر جزئیات، تمرین های معماری، انسان طبیعت معماری.

طراحی معماری۲:

یا توجه به سرفصل های ارائه شده از طرف وزارت علوم موضوع پروژه این درس مجتمع تجاری می باشد اما خب باتوجه به سلیقه اساتید محترم احتمال داره هر موضوع دیگه ای برای این درس در این مقطع انتخاب شود. اگر موضوع ما طبق سرفصل وزارت علوم باشد و اساتید از دانشجویان بخواهند که به طراحی مجتمع تجاری بپردازند. لازم است بدانیم که در این موضوع بیشترین دقت برروی حجم سازی صورت می گیرد یعنی اساتید بیشتر بروی فرم بنا مانور می دهند.

خواسته‌های استاد مربوطه برای ارائه پایان ترم می‌تواند شامل: طراحی حجم قابل قبول (که طی کرکسیون های طولانی به دست می آید.)، تمامی مدارک فنی (پلان، نما، برش، سایت پلان، پلان بام و … )، طراحی با نرم افزارهای موجود، شیت‌های طراحی شده و در صورت نیاز ماکت و… می باشد که این وبسایت با قدرت وصف ناپذیر حاضر است گام به گام با دانشجویان پیش رفته و بهترین نمره را کسب کنیم.

عناصرجزئیات:

پروژه مربوط به این درس معمولا ترسیم یک خانه مسکونی و یا درمانگاه با تمام جزئیات می باشد. که باید تمامی دتیل‌های مربوط به آن را ترسیم کنید و همچنین خواسته های استاد مربوطه بسیار مهم است.

تمرین های معماری:

بستگی به نظر اساتید محترم در درس تمرین های معماری و با توجه به اهمیت طراحی موضوعات مختلف دانشجویان در این درس شروع به طراحی موضوعی خاص می کنند که می تواند هر موضوعی باشد با توجه به توانایی گروه و تیم ارسی (or30) در طراحی تمامی موضوعات این اطمینان خاطر را به شما خواهیم داد که از سپردن پروژه های خود به ما پشیمان نخواهید شد و بالاترین نمره در هر درسی را تضمین می کنیم.

سفارش انجام پروژه معماری – قیمت انجام پروژه دانشجویی انسان، طبیعت، معماری:

وبسایت و فروشگاه معماری ارسی (or30) برای تمامی موضوعات درس انسان، طبیعت، معماری پاورپوینت‌هایی قابل ارائه در میان ترم و پایان ترم دارد که شما هر پروژه ای با هر موضوع را بخواهید می توانید با کمترین هزینه از وبسایت ما خریداری کنید و در صورتی که موضوع انتخابی خودتون رو پیدا نکردید، می‌توانید انجام آن را به ما بسپارید تیم ارسی (or30) این اطمینان را به شما می دهد که سفارش انجام پروژه معماری – قیمت انجام پروژه دانشجویی شما را به بهترین نحو ممکن صورت خواهد گرفت.

روستا۲ سفارش انجام پروژه معماری – قیمت انجام پروژه دانشجویی روستا ۲:

خواسته های پروژه شامل: قرارگیری روستا، نحوه شکل گیری، نوع طراحی و تاثیر شرایط اقلیمی بر روستاها می باشد که در وبسایت و فروشگاه معماری ارسی (or30) شما می‌توانید به تعداد زیادی از پاورپوینت های درس روستا دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید سفارش پروژه معماری خود را به ارسی (or30) بسپارید.

ترم دوم: دروسی که در این ترم از شما خواسته می شود برای آن ها پروژه تهیه کنید شامل:

در این ترم از سال تحصیلی دروس طرح معماری۳ کاربرد نرم افزار ترسیمی، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی آشنایی با معماری اسلامی، برای دانشجویان معماری ارائه می شود

طرح معماری ۳

با توجه به سر فصل های ارئه شده از طرف وزارت فرهنگ و آموزش عالی وهمچنین شورایعالی برنامه ریزی در طرح معماری ۳ به لحاظ موضوع به آن دسته از فضاهای اجتماعی و فرهنگی می پردازد که در آن ها ابعاد هنری و بیانی معماری و همچنین عوامل فرهنگی ـ اجتماعی در رأس عوامل تأثیرگذار بر طراحی قرار دارد. در همین راستا جزئیات داخلی نیز در این طرح مورد تأکید خواهد بود. دراین راستا وب سایت ارسی (or30)پروژهای با موضوعات فرهنگی، از جمله: کتابخانه، فرهنگسرا و مجموعه های فرهنگی را با بهترین کیفیت ارائه میدهد.

کاربرد نرم افزار ترسیمی

با توجه به وجود تعداد زیاد نرم افزارهای تخصصی در زمینه معماری در دوره کارشناسی دانشگاههای مختلف در سراسر کشور با توجه برنامه ریزی دانشگاه در راستای آموزش کاربردی نرم افزار از جمله توجه به بازار کار در این دوره آموزش، اکثرا نرم افزارهای اتوکد d3 max  و رویت و اسکچاپ را آموزش میدهند وب سایت معماری ارسی (or30) در این زمینه هم راستا با دانشگاه به آموزش کاربردی نرم افزار ها پرداخته است که در صورت سفارش در اولین فرصت در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد نا گفته نماند وب سایت ارسی (or30) در کنار نرم افزار های پیشنهاد شده دانشگاه آموزش نرم افزار های دیگری از جمله فتوشاپ را برا تقویت کیفیت ارئه نهایی کار دانشجویان در نظر گرفته است

تاسیسات مکانیکی و الکتریکی

وب سایت ارسی (or30) این افتخار را دارد که در تمامی ترم های تحصیلی در کنار دانشجویان عزیز باشد تاسیسات مکانیکی و الکتریکی یکی از دروس دوره کارشناسی می باشد که وب سایت ارسی (or30) جهت پیشبرد روند کمک به دانشجویان با ارائه پاورپوینت های معماری در این زمینه و همچنین پروژه های اتوکدی اجرایی تاسیسات برقی و مکانیکی  توانسته است این مهم را نیز به طور کامل به مرحله اجرا برساند

آشنایی با معماری اسلامی

آشنایی با معماری اسلامی جزو دروسی می باشد که برای ارائه پروژه درسی دانشجویان اساتید محترم معمولا یک بنای تاریخی با معماری ایرانی اسلامی در نظر گرفته و جهت برسی و تجزیه وتحلیل بنا و همچنین مطالعات بنا دانشجو را موظف به انجام آن میکنند در این میان علاوه بر موارد فوق که معمولا به عنوان پروژه نهایی در نظر گرفته می شود در مراحل ترم تحصیلی تحقیق نظری در مورد یک بنا یا شیوه معماری ایرانی اسلامی و یا …. به دانشجو از طرف استاد جهت تحقیق  داده می شود. در این مورد نیز وب سایت معماری ارسی (or30) در آرشیو پروژهای خود به طور جدا گانه برای هرکدام از موارد بیان شد پروژهای را با تمامی عناوین در نظر گرفته است

ترم سوم: دروسی که در این ترم از شما خواسته می شود برای آن ها پروژه تهیه کنید شامل:طرح معماری ۴ ،تحلیل فضای شهری ، مرمت وابنیه

طرح معماری ۴

با توجه به سر فصل های ارئه شده از طرف وزارت فرهنگ و آموزش عالی  طرح معماری (۴) با انتخاب یک فضای عمومی با عملکرد پیچیده و متنوع توجه و دقت نظر دانشجو روی ضوابط و محدودیت های عملکردی، صحت و کیفیت ترکیب معماری و پاسخگویی همزمان و صحیح به عملکردها، سازه و تأسیسات و بالاخره تمرین جامعیت تفصیلی در یک معماری ویژه را هدف قرار می دهد. دراین راستا وب سایت معماری ارسی (or30) در آرشیو پروژه های خود پروژه های از جمله بیمارستان، هتل و فرودگاه و … را در نظر گرفته است.

آشنایی با مرمت و ابنیه

لازم است مطالب مقدماتی به صورت سمینار در کلاس ارائه و با استفاده از اسلاید و سایر وسایل کمک آموزشی تا مرحله آسیب شناسی پیش رود به دنبال آسیب شناسی پیشنهاد می شود بازدید یک روزه از یک کارگاه مرمتی فعال انجام شود دانشجویان از نزدیک با ابزار آسیب شناسی بنا و روشهای مرمت آشنایی اجماعی پیدا کنند مطالعه یک بنا  مرجع  نقشه ها و مدارک آن موجود باشد تکمیل بردار های مرمتی و آسیب‌ها در روی نقشه ها و تهیه عکس و کروکی از قسمت های آسیب دیده بخش عملی درس خواهد بود پس از تهیه مدارک و مطالعات تاریخی و علل خرابی ها مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد براتی این مدارک باید پاورپوینت مربوطه ارائه شود که دانشجو باید یک بنای شاخص که نیاز به مرمت را دارد انتخاب و آن را مرمت شناسی کند میتوانید تمامی پروژه های مربوط به دروس معماری دانشگاهی را به ما بسپارید تا بتوانید بیشترین نمره در درس مربوطه را کسب نماید.

تحلیل فضاهای شهری

ارائه این درس  از طریق جلسات سخنرانی با مباحث و نیز جلسات نقد و بررسی تمرین های دانشجویان صورت می‌گیرد. تمرین دانشجویان شامل معرفی و تحلیل مجموعه های انتخابی و نیز انجام اسکیس های کوتاه مدت است این اسکیس ها در حد ایده های طراحی متناسب و به موازات مطالب ارائه شده در کلاس ها خواهد بود. در ارائه مطالب و همچنین انتخاب موضوع تمرین ها باید نقشه معماری و مقیاس نیازهای آموزشی در طراحی عناصر و مجموعه های معماری مورد توجه قرار گیرد. پروژه این درس در قالب پاورپوینت و حتی طراحی فضای شهری می باشد.

ترم چهارم: دروسی که در این ترم از شما خواسته می شود برای آن ها پروژه تهیه کنید شامل:

طرح معماری (۵) ، طرح نهائی

طراحی یک مجتمع مسکونی در حدود ۴۰ واحد با تراکم متوسط یا زیاد به طوریکه مجموعه از پیچیدگی کافی برای همراهی برخوردار باشد نوع برخورد با موضوع باید  حدالمقدور مسائل آن مجموعه های مسکونی را مورد بررسی و طراحی قرار دهد طرح معماری ۵ به  موضوعات زیر خواهد پرداخت.

طراحی واحدها به صورت الگوهای اصلی و فرعی واحدهای مسکن

تعیین و طراحی نوع ساماندهی مجموعه مبنی بر اهداف برنامه و با توجه به اصول و روشهای درست

طراحی فضاهای جمعی در قالب عرصه های نیمه خصوصی نیمه عمومی و عمومی

توجه به سیمای مجموعه به طوریکه مجموعه در یک نظام سلسله مراتبی کالبدی در ارتباط با بافت و سیمای اطراف

توجه به کیفیت های بصری و ادراکی مانند انتظام فضایی وحدت و تنوع تناسبات و مقیاس تعادل و غیره

پروژه‌ای که در این درس دانشجو باید ارائه دهد شامل مدارک زیر می باشد

تمامی مدارک فنی مربوط به مجتمع( پلان مبلمان شده تمامی طبقات، نما و برش، سایت پلان، تحلیل سایت)

سه بعدی کردن طرح با استفاده از نرم افزارها( مکس، رویت،اسکیچاپ)

شیت های طراحی شده( پوستر)

ماکت کل مجموعه

و موارد دیگری که استاد مربوط به پروژه طرح ۵ اعلام می نماید. شما می توانید پروژه طرح ۵ که یکی از مهمترین پروژه ها در دوره کارشناسی می‌باشد را به گروه معماری ارسی (or30) بسپارید و سفارش انجام پروژه معماری – قیمت انجام پروژه دانشجویی را با خیال راحت به یک متخصص بسپارید و بیشترین نمره مورد نظر و قبولی را دریافت کنید.

طرح نهایی

موضوع طرح به انتخاب دانشجو و با هماهنگی گروه آموزشی و تصویب دانشگاه  تعیین می گردد. انتخاب موضوع و مقیاس طرح لازم است به نحوی تصمیم گیری شود که امکان پیشبرد طرح از ابتدای برنامه‌ریزی کالبدی تا تحلیل نقشه های اجرایی که جزو ضروریات این طرح است در ظرفیت زمانی مجاز دانشجو برای این درس بگذرد

در انجام طرح و رسانه هایی لازم است نکات زیر مورد توجه جدی قرار گیرد.

برای این طرح لازم است فرآیند کامل طراحی از مرحله برنامه‌ریزی کالبدی تا تهیه طرح های اجرایی را شامل شود.

توجه به وحدت و انسجام و تعریف درست همه عوامل فرهنگی هنری و تاثیر گذار بر طرح از ضروریات این است.

بررسی مسائل تاسیساتی از دیدگاه اقلیم انرژی نور و سایر سیستم های فنی تاسیساتی در راستای تقویت فضای معماری مورد توجه و بررسی قرار گرفته، کار نهایی لازم است شامل:

مطالعات و گزارش نهایی

نقشه های اجرایی

مدارک لازم تصویری

رساله

انیمیشن

سه بعدی کردن طرح با استفاده از نرم افزارها( مکس، رویت،اسکیچاپ)

شیت های طراحی شده( پوستر)

ماکت کل مجموعه

و مدارکی که  استاد راهنما در طول ترم بازگو خواهد کرد.

در سفارش انجام پروژه معماری – قیمت انجام پروژه دانشجویی کارشناسی بنا به دلیل سنگینی  طرح دانشجو در طول ترم قادر به اتمام آن نمی باشد و مجبورند طرحی را ارائه می دهد که از نظر اجرایی و زیبایی آن چیزی که خود می‌خواهد نیست به همین دلیل میتوانید سفارش انجام پروژه معماری و طرح های دوره کاردانی و کارشناسی خود را به گروه معماری ارسی (or30) بسپارید تا علاوه بر یک طرح خوب و تکمیل شده بیشترین نمره قبولی را دریافت کنید که یکی از اثرگذارترین نمره ها در دوره کارشناسی می باشد.

سایت ارسی Or30 انجام پروژه معماری

سایت های انجام پروژه معماری به وفور دیده می شود پس شما حق انتخاب زیادی دارید اما در سایت ارسی (or30) مزایایی وجود دارد که از بقیه ی سایت ها متمایزش می کند.

پس اگر به دنبال سایت انجام پروژه معماری می گردید، ارسی (or30) را امتحان کنید و از مزایای این موسسه لذت ببرید.

 ارسی (or30) بعد از تحویل پروژه پشتیبانی کامل و صد در صدی را خواهد داشت و تمامی تغییرات و اصلاحاتی که اگر به ذهنتان خطور کرد را نیز دوباره لحاظ می کند و تغییر می دهد.

——————————————————————————————————————————————————————

همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

تلفن تماس:09100894906

دکمه بازگشت به بالا