مقالات

کسب درامد از اتوکد و ورود به بازار کار در سال 1400

کسب درامد از اتوکد و ورود به بازار کار در سال 1400

خیلی از مشتاقان به نرم افزار اتوکد به خصوص فارق التحصیلان عمران، معماری و مکانیک بعد از طی کردن دوره های مختلف برای آموزش نرم افزار اتوکد دغدغه ورود به بازار کار و کسب درآمد از اتوکد را خواهند داشت. بیشتر پرسش هایی که در این مواقع ذهن ما را درگیر خود خواهد کرد همواره این است که :

با یادگیری اتوکد میتوانیم کسب درآمدزایی کنیم ؟

صرف کردن وقت و هزینه برای یادگیری اتوکد، درامدی در پی خواهد داشت ؟

در پاسخ پرسش های بالا این نکته را یادآوری میکنم،یادگیری حرفه ای که بر دانش ما اضافه کند در طول زندگی هیچ وقت خالی از سود نیست و این نکته را میتوان در جملات بسیاری از بزرگان تاریخ نیز مشاهده نمود.

بیل گیتس میگوید:

“برای یک فرد مشتاق به یادگیری، اینطور نیست که علم محرمانه بوده و اینترنت آن را از محرمانگی درآورده باشد.

اینترنت فقط کسب علم را آسان کرده است، اگر شما به اندازه کافی انگیزه و انرژی داشته باشید، کتاب‌ها به اندازه کافی برایتان خوب هستند.“

طبیعی است که ما انتظار داشته باشیم در ازای صرف وقت و هزینه ای که برای یادگیری یک نرم افزار همانند اتوکد داریم بتوانیم پاداش این زحمات را نیز دریافت کنیم و این انتظار قطعا انتظاری به حق می باشد.

چطوری از اتوکد کسب درامد کنیم؟

برای اینکه یک اتوکد کار حرفه ای شویم، لازم است که اول علم لازم در این زمینه را به دست بیاوریم به این ترتیب یک اتوکد کار ابتدا باید اصول ابتدایی و اولیه را یاد بگیرد. برای یادگیری اصول اولیه شما می توانید هم از طریق اینترنت و اخبار معماری از راه دور و هم از طریق کلاس های حضوری این دانش را بیاموزید. اما آموزش یک مهارت کافی نیست شما برای اینکه بتوانید در این کار خبره  شوید باید کم کم از یادگیری خودتان در کارهای عملی  استفاده کنید تا بتوانید کم کم حرفه ای شوید.

شما بعد از یادگیری اتوکد بهتر است چند پروژه ی معمولی و ساده انجام بدهید تا با چگونگی انجام کار آشنا شوید بعد از آن می توانید پروژه های بزرگ تر و حساس تر بگیرید تا هم درامد بیشتری کسب کنید و هم در این کار جزو بهترین ها باشید. مهارت شامل یادگیری و تجربه است هم شما باید یک کاری را بلد باشید از نظر نظری و در رده ی بعدی باید تجربه عملی کسب کنید.

کسب درامد از اتوکد

چطوری از طریق اتوکد وارد بازار کار بشیم ؟

اگر اصول کلی کار را تسلط داشته باشید و بخش اول یک مهارت را که همان یادگیری است را فرا گرفته اید وقت آن رسیده است که تجربه کسب کنید تا در این کار حرفه ای شوید. شما می توانید با چندید مهندس عمران که کارهای زیادی را برعهده می گیرند گفتگو کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید بعد از آنکه شما آشنایان زیادی پیدا کردید و کار خودتان را به خوبی انجام دادید همین کار برای شما بزرگترین تبلیغات محسوب می شود. و دیگر نیاز به زدن بیلبورد و هزینه های میلیاردی کنید تا بتوانید همانقدر پول در بیاورید. را ه دیگری استفاده از فضاهای مجازی است.

شما میتوانید در سایت هایی که کارهای فریلنسری انجام می دهند عضو شوید. در صورت عضو شدن شما با کارفرمایان زیادی آشنا می شوید این آشنایی در نهایت می تواند منجر بشود که شما یک کار ثابت هم از دل این بازار در بیاورید و کسب درامد از اتوکد برای شما آسان خواهد شد.

آینده بازار اتوکد چگونه خواهد بود؟

در ایران پروژه های ساختمانی بسیاری در حال انجام است پیشرفت صنعت ساختمان به سمتی خواهد رفت که آپارتمان های جای خانه های حیاط دار را خواهند گرفت. در نتیجه در این شکی نیست که پروژه های عمرانی رفته رفته بیشتر خواهد شد. در نهایت به این سمت خواهیم رفت که شهرسازی ها و یا مهندسان سایر رشته ها هم از این امکانات زیاد اتوکد بهره مند خواهند شد و کسب درامد از اتوکد میسر خواهد شد.

نکته ی دیگر در اینده طراحی با اتوکد می توان به این مسئله اشاره کرد که طراحی سه بعدی جای طرحی ها دو بعدی را خواهد گرفت. طراحی سه بعدی به دلیل اینکه بسیار شفاف تر است این امکان را به مشتریان و مهندسان می دهند که کار را بهتر ببینند و متوجه شوند. اگر مشتری بداند که دقیقا چه اتفاقی قرار است بیافتد و بداند که در آینده چه می شود راجت تر کار را قبول می کند و استرس کمتری برای خرید از شما دارد و استرس کمتری هم برای پرداخت پول خواهد داشت.

اما قبل از هر چیز برای کسب درامد از اتوکد از لینک های مفید زیر استفاده کنید:

آموزش جامع اتوکد فاز ۱ و فاز ۲ با رویکرد ورود به بازار کار

دانلود برترین نمونه نقشه های اتوکدی

دانلود فونت کاتب اتوکد

اما یک گزینه دیگه هم برای کسب درآمد در سال 1400 وجود دارد…پیشنهاد می کنیم از پکیج ارز دیجیتال ما نیز دیدن کنید.

دانلود پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال


منبع: Or30.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا