پکیج های کنکور کارشناسی ارشد معماری

دانلود پکیج اطلس معماری

پکیج اطلس معماری

مجموعه ای نفیس شامل اطلس های معماری فایدون و جهان

مجموعه ای کم یاب از معماری در سراسر دنیا در یک مجموعه طلایی برای شما معماران و دانشجویان معماری و زیرشاخه های آن فراهم شده است.
این مجموعه گرانبها سرشار از ایده های ناب برای طراحی های شماست.

طراحی بی نقص با الگویی بی نقص

 داشتن یک اطلس جامع چرا برای شما واجب است؟؟!

1-تمامی دانشجویان و مهندسان گرایش معماری، به یک منبع جامع و کامل برای الهام گرفتن و ایده پردازی احتیاج دارند. به خصوص در طرح های معماری و آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد…در تمامی زمینه ها از پلان ها، نماها، برش تا متریال و دیتیل های اجرایی نیاز به منبع منتخب داریم. پکیج اطلس معماری این منبع برتر رو برای ما محیا کرده است.

2-در قرن حاضر، تعداد پروژه های شاخص و مطرح معماری هر روز در حال گسترش است و فیلتر مشخصی برای برتری هر کدام از آنها موجود نیست. از طرفی یافتن منبع جامعی از تمامی تصاویر و پلان ها و جزییات یک طرح کاری بسیار زمان بر است. اهمیت داشتن یک اطلس جامع معماری در اینجا مطرح می شود، اطلس کاملی از چندین منابع مطرح معماری در دنیا که به شما در طراحی هایتان کمک می کند.

3-معمولا اطلس های معماری، کتاب هایی حجیم هستند و البته با قیمت بالایی عرضه می شوند. چرا که هزینه های چاپ و تهیه این  کتاب ها به خصوص کتب خارجی، بسیار بالا هست. با افزایش قیمت دلار در کشورمون در سال های اخیر بسیاری از این کتب دیگر چاپ نمی شوند و اگر هم بشوند قیمت های بسیار بالایی دارند.

برای مثال اطلس معماری فایدون قیمتی در حدود 200 دلار داره و در سال 97 با قیمتی در حدود 250 هزار تومان به فروش می رسیده است. متاسفانه این کتاب دیگر در ایران چاپ نمی شود. اما پکیج ما امکان داشتن این کتاب ارزشمند رو برای شما فراهم کرده است.

4- کتابخانه ی هر معماری مشخص کننده نوع ایده پردازی آن معمار است. برای تکامل ذهنیت و خلاقیت خود، اطلس های معماری بهترین منبع است. جامع ترین کتاب  اطلس معماری در کل دنیا، کتاب اطلس معماری فایدون است. با خرید این پکیج، شما دارنده یک آرشیو کامل از این کتاب و دیگر کتب خواهید بود، همچنین فهرست موضوعی برای یافتن ساده پروژه ها برای شما تهیه شده است.

5-دو کتاب شاخص اطلس های معماری برای راحتی شما در این پکیج قرار داده شده است. اطلس فایدون و جهان معماری که تصاویری جامع از بهترین پروژه های معماری در کل جهان، در بخش های متفاوت از جمله تجاری، بیمارستانی، آموزشی، شرکتی، اقامتی، هتل، حمل و نقل، تفریحی و معماری طبقه بندی شده است.

6-با تهیه این مجموعه، با قیمت باورنکردی و بسیار کمتر از ارزش دلاری مجموعه، کتابخانه خود رو تکمیل کنید. معماری بدون دیدن معنا و مفهومی ندارد. اطلس معماری احتیاج شما رو به گشتن در سایت های متفاوت از بین خواد برد.

امیدواریم که این پکیج ویژه مثل سایر مجموعه های ما، الهام بخش شما و سبب پیشرفت سطح طراحان، معماران، دانشجویان و علاقه مندان به رشته معماری گردد.

نام محصول: پکیج جامع اطلس معماری (شامل فایل پی دی اف و تصویری از کتب اطلس معماری فایدون+ اطلس معماری جهان+ به همراه مجموعه ای از برترین تصاویر هنر معماری جهان+ فهرست موضوعی تمامی منابع)

فرمت فایل ها: PDF، GPJ

حجم فایل: 5گیگ

*ارزش واقعی دلاری این مجموعه حدود 250 دلار است.

پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 425000 تومان

(در صورتی که رمز پویا ندارید با شماره پشتیبانی 09100894906 تماس بگیرید تا شماره کارت رو دریافت کنید و ما فایل ها رو براتون ارسال کنیم.)

برای آمادگی در کنکور 1400 ارشد معماری همراه شما هستیم.

پکیج اطلس معماری، اطلس معماری جهان، اطلس معماری فایدون، پکیج کامل اطلس معماری، کتاب اطلس معماری جهان، پکیج کامل اطلس معماری، دانلود پکیج کامل اطلس معماری، مجموعه کامل اطلس معماری فایدون

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا