پاورپوینت نمونه موردی

بررسی و تحلیل موزه ARP ریچارد میر

کد محصول:p20

ریچارد میر متولد 1934 نیوجرسی ملقب به شوالیه سفید پست مدرنیسم در سال 1957 از دانشگاه کورنل فارغ التحصیل شد پیش از تاسیس دفتر کار خود در نیویورک با ( مور- اوینگز- مریل ومارسل بروئر) همکاری میکرد وی ابتدا در زمینه ساختمان سازی فعالیت می کرد و در سال 1963  به عضویت گروه پنج نیویورک در آمد. سفید های گروه پنج دوره سفید و قهرمانانه ریت ولد، گرپیوس، تراگنی و بخصوص لوکوربوزیه را احیاء کردند اما مسائلی از زیبا شناسی را در کار خود به کار بردند که خالی از هر گونه تعهد و تعصب اجتماعی بود.

یکی از شاخصه های موزه واقع شدن آن در ناحیه ای است که قلعه های مربوط به قرون وسطی در سی مایلی آن در امتداد رودخانه راین قرار دارند. موزه روی پرتگاهی بالاتر از رودخانه راین ساخته شده است. طراحی موزه ARP بیان کننده یکپارچگی بین سایت و خود ساختمان که با هدف نمایش کار های دادایست هانس ARP می باشد بنا شده است.

یکی از شاخصه های موزه واقع شدن آن در ناحیه ای است که قلعه های مربوط به قرون وسطی در سی مایلی آن در امتداد رودخانه راین قرار دارند. موزه روی پرتگاهی بالاتر از رودخانه راین ساخته شده است. طراحی موزه ARP بیان کننده یکپارچگی بین سایت و خود ساختمان که با هدف نمایش کار های دادایست هانس ARP می باشد بنا شده است.سایت تپه ای شکل در بین قلعه های قدیمی همراه با ریل قطار در کنار رودخانه راین نشان دهنده ایجاد یک فرصت مناسب برای طراحی مدرن در کنار یک بافت تاریخی است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: بررسی و تحلیل موزه ARP ریچارد میر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 39
  • حجم فایل: 8مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی موزه ARP ریچارد میر، ریچارد میر، دانلود پاورپوینت موزه، معماری مدرن، معماری سفید، آلمان، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، موزه ARP ریچارد میر، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه ARP ریچارد میر، پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه ARP ریچارد میر، پاورپوینت موزه ARP ریچارد میر، پاورپوینت نمونه موردی، موزه ARP ریچارد میر، تحلیل و بررسی موزه ARP ریچارد میر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا