پاورپوینت نمونه موردی

بررسی کنگره بین المللی معماری UIA و معرفی معماران برتر

کد محصول:p37

با بررسی کنگره بین المللی معماری UIA و معرفی معماران برتر در ارسی همراه شما هستیم؛ در این مقاله ما به بررسی کنگره بین المللی معماری UIA و معرفی معماران برترو جایگاه ایران در این کنگره می پردازیم. برای مطالعه این مطلب ابتدا لازم است که کنگره بین المللی معماری مدرن سیامCIAM و ارائه ی گزارش مختصری از عوامل  اتفاقات و نتایج حاصل از آن  وگزارشی نیز از چهارمین و مهمترین کنگره سیام و حاصل آن یعنی منشور آتن  بپردازیم.

طولانی ترین، پرشورترین و مهیج ترین کنگره سیام: بررسی 33 شهر اروپایی، تدوین منشوری که راس آن توجه به محیط زندگی است. این منشور پایه و اساس شهر سازی و معماری در قرن 20 ام شد.

مقصود از تشکیل سیام CIAM تعیین حقوق معماری معاصر در مقابل دشمنانی بود که وابسته به موسسات رسمی بودند و قدرت معمار برای طرح بنا های بزرگ در اختیار آنان بود. از تشکل CIAM هدف این بود که معماران به حل مسائلی که هر یک به تنهایی قادر به حل آن نبودند موفق شوند.

این کنگره ها که درراستای تفکر مدرنیست وتاثیرآن برمعماری وشهرسازی شکل گرفتند مجمعی برای هم اندیشی وهم فکری معماران وشهرسازان مدرنیست می باشد. کنگره های سیام درقالب10کنگره ازسال1928میلادی تا1955 میلادی جامعه جهانی را تحت تاثیراتفاقات وتفکرات ودر بعضی دوره ها حاشیه های خود قرار داده است.

UIA در واقع انجمنی مردم نهاد و مستقل از تشکیلات دولتی است که از سال 1948 به منظور متحد کردن معماران سراسر جهان فارغ از ملیت، نژاد مذهب و شیوه طراحی و تفکر آنان فعالیت خود را در لوزان سویس آغاز نموده است. معماران سراسر جهان قادرند با عضویت در اتحادیه بین المللی معماران از امکانات گوناگون همچون کاریابی، شرکت در مسابقات و همایش های گوناگون و کمک های ادامه تحصیل بهرمند شوند و از این طریق از حقوق کلی خود در سطح جهان پاسداری نمایند.

تا کنون 124 کشور به این اتحادیه پیوسته اند. از هر کشور فقط یک نهاد فراگیر اجازه دارد به به عضویت این اتحادیه درآید و کلیه معماران مستقل آن کشور تنها از طریق به عضویت در آمدن آن نهاد عضو UIA شناخته خواهند شد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: بررسی کنگره بین المللی معماری UIA و معرفی معماران برتر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 42
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

بررسی کنگره بین المللی معماری UIA و معرفی معماران برتر، تحلیل نمونه موردی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، کنگره سیام، معماران معاصر، معرفی معماران برتر، بررسی کنگره بین المللی معماری UIA و معرفی معماران برتر، کنگره بین المللی معماری، اورپوینت بررسی کنگره بین المللی معماری UIA، دانلود پاورپوینت بررسی کنگره بین المللی معماری، کنگره بین المللی معماری مدرن سیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا