پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت تحلیلی و تئوری معماری

تحلیل و بررسی طراحی آزمایشگاه شرکت سیمان ایتالیا ریچارد میر

کد محصول: p19

تحلیل و بررسی طراحی آزمایشگاه شرکت سیمان ایتالیا ریچارد میر، ريچارد مير متولد 1934 نیوجرسی ملقب به شواليه سفيد پست مدرنيسم در سال 1957 از دانشگاه کورنل فارغ التحصیل شد پيش از تاسيس دفتر كار خود در نيويورك با ( مور- اوینگز- مریل ومارسل بروئر) همكاري مي كرد وي ابتدا در زمينه ساختمان سازي فعاليت می كرد و در سال 1963 به عضويت گروه پنج نيويورك در آمد.

تحلیل و بررسی طراحی آزمایشگاه شرکت سیمان ایتالیا ریچارد میر، سفيد هاي  گروه پنج دوره سفيد و قهرمانانه ريت ولد، گرپيوس، تراگني و بخصوص لوكوربوزيه را احياء كردند اما مسائلي از زيبا شناسي را در كار خود به كار بردند كه خالي از هر گونه تعهد و تعصب اجتماعي بود. خانه هاي كاملاً سفيد مير، در زمينه ای از فضاهاي سبز با لايه بندي هاي افقي و عمودي كه برگرفته از دوره اصلاحي كورب بود به چشم مي خورد اين گوناگوني، در موضوع ابعاد ستوده شد.

اين گورهاي سفيد شده، تركيبات متغيري از ديوارك ها، قاب هاي سفيد و شيشه هاي لعاب داده شده هستند كه به تناسب كاركرد، با شيبه ها و ارتباطات در شيوه موزه اي امريكايي، بيشتر به كار مي روند. مزيت كار هاي مير در اجتماع  اين است كه ساختمانهاي او ، به سرعت قابل شناسايي است.سفيدی ابزار، برانگيختن ادارك و به اوج رساندن قدرت شكل ظاهري است. درخشندگي، يكي از راههاي رسيدن به اين درك است. اميدوارم در آينده بتوانم رمز و وسعت انتخاب را كشف كنم .منبع من در اين كار، تاريخ معماري است ولي ابزارهايم هميشه دروني و نماد و هدفم ، صرفاً معماری است.

براي من، بخشي ارزش اگاهي از تاريخ معماري اين است كه پايندگي وتداوم و در نتيجه كيفيت را ارج نهم. من سخت درگير ساخت يك بنا هستم و ترجيح ميدهم بيشتر به خودم در نقش سازنده اي خوب و موفق فكر كنم تا يك هنرمند: چون هنر معماري در نهايت همين را مي طلبد.

از این آزمایشگاه علاوه بر استفاده تخصصی و آزمایشگاهی به عنوان محلی برای جلسات و رویدادهای عمومی شرکت استفاده می شود، که این امر معماری رسا و چشمگیر را می طلبید. برای تحقق چنین امری “ریچارد میر” از یک سقف تیغه مانند که بر روی دیوار پرده ایی ورودی با پلان v شکل ، سایه می اندازد بهره برد.

هدف من، دريافت و بازتعريف مفهوم نظم است پس براي درك رابطه آنچه بوده است و آنچه ميتواند باشد، از فرهنگ ما جاودانگي و نوبودن را ميگيريم. تصميم گيري در مورد به حساب اوردن يا نياوردن ، انتخاب و به كارگيري اراده و عقل، از اصول كار من است. از اين رو ممكن است ديگران تصور كنند سبك من، خارج از فرهنگ پديد مي آيد و همچنان به تجربه شخصي مربوط مي شود. اصولاً حوزه فكري من در مورد فضا، شكل، نور و استفاده  آنها مربوط مي شود. در حقيقت، هدف من حضور است، نه تصور باطل، من با تمام قدرت به دنبال اين هستم و معتقدم كه قلب و روح معماری است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی طراحی آزمایشگاه شرکت سیمان ایتالیا ریچارد میر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 32
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی طراحی آزمایشگاه شرکت سیمان ایتالیا ریچارد میر، بررسی و تحلیل طراحی آزمایشگاه شرکت سیمان ایتالیا ریچارد میر، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل طراحی آزمایشگاه شرکت سیمان ایتالیا ریچارد میر، پاورپوینت طراحی آزمایشگاه شرکت سیمان ایتالیا ریچارد میر، پاورپوینت آزمایشگاه شرکت سیمان ایتالیا ریچارد میر، ریچارد میر، آزامایشگاه سیمان ایتالیا، معماری مدرن، معماری سفید، ایتالیا، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری،Ital ، تحلیل و بررسی طراحی آزمایشگاه شرکت سیمان ایتالیا ریچارد میر cement  i.lab

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا