پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت تحلیلی و تئوری معماری

تحلیل و بررسی موزه منیل هوستون رنزو پیانو

کد محصول:p43

با تحلیل و بررسی موزه منیل هوستون رنزو پیانو در ارسی همراه شما هستیم؛ مجموعه‌ی منیل, در ژوئن 1987 بازگشائی شد تا صندوقچه‌ی اولیه‌ای باشد برای کلکسیون شخصی جان (John) و دومینیکو دی منیل (Dominique de Menil) شامل بیش از 15000 اثر تاریخی. این مجموعه مقاومت بی‌مانندی با فرم موزه‌های متعارف میکند. در عوض، در داخل چهار منطقه تا درجه زیادی محدوده‌ی مجموعه را تعریف میکنند: بیزانس، قرون وسطی، آثار قبیله‌ای و هنر قرن بیستم ( همراه بر تمرکزی شاخص بر سورئالیسم ).

تصمیم خانم دومنیک منیل برای نمایش عمومی مجموعه هنریش ایده پروژه ای برای موزه ای تجربی شد که در تحقیقات و تعمیرات نیز استفاده می شد. این ساختملن مکانی است که نور طبیعی و دائمی اش تفسیر کارهای به نمایش گذاشته را همراهی خواهد کرد . موزه منیل از میان خانه های پارکی در در تگزاس ناگهان سر برافراشته است. این خانه ها بخش کامل مجموعه ای از حجم ها و مصالح ساده است که در تاریخ شهرهای آمریکایی ریشه دارد به شمار می رفت.

موزه منیل در هوستون آمریکا طراحی1982، ساخت6-1982؛ کارفرمای این پروژه خانم و آقای منیل بودند که از اجدادشون مجسمه و تابلوهای زیادی داشتند که تصمیم می گیرند تا موزه ای بسازند و همه ی مردم هوستون رو به اونجا جذب کنند. در واقع این موزه برای نمایش هنرهای بدوی، نقاشی و مجسمه های مدرن بوده. مجموعه منیل در یک حومه مسکونی شهر هوستون متشکل از خانه های شخصی دارای باغ، بصورت خانه هایی یک طبقه در وسط گیاهان نیمه استوایی قرار گرفته است.

عناصر شفاف در این مجموعه، منحصر به تعدادی عناصر سیرکولاسیون مثلا در باغی همیشه سبز است . یا در کارگاه های تعمیر و نگهداری آثار هنری دیوار ها از چوب درخت سدر ساخته شده و به قاب فلزی متصل شده اند و مانند ستون فولادی ساده و سفید رنگ یاد آور ایوان بلندی است که در خانه جنوبی این منطقه به وفور استفاده می شود.

در قیاس با مرکز ژرژ تکنیک استفاده شده در موزه منیل بسیار پیشرفته تر است چه از لحاظ ساختار، مواد، سیستم کنترل آب و هوایی و … . ولی در مقایسه با آن تظاهر و خود نمایی تکنولوژی نیست. ژرژ پمپیدو یک تقلید شوخی آمز و تظاهر و رخ کشیدن تکنولوژی است نه استفاده از تکنولوژی ولی منیل با ظاهر آرام و فروتن خود به لحاظ تکنیکی و علمی از آن فراتر است.

موزه منیل از میان خانه های پارکی در در تگزاس ناگهان سر برافراشته است . این خانه ها بخش کامل مجموعه ای از حجم ها و مصالح ساده است که در تاریخ شهرهای آمریکایی ریشه دارد به شمار می رفت. در طراحی سقف این ساختمان یک صفحه برگی شکل بتون مسلح با سطح سفید که از تیر آهنی مشبک آویزان شده است به کار رفته که عملکرد این سقف های سینوسی تهیه و کنترل نور ورودی به فضا است.

این برگ های بتونی در طول فضاهای داخلی و راهروها و فضای بار خارج امتداد یافته تاجایی که با عناصر طبیعی اطراف پارک مماس شده و جریان دائمی فضا را سازماندهی می کند و هر قسمتی از سیرکولاسیون را در طول نمایشگاه همراهی می کند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی موزه منیل هوستون رنزو پیانو 
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 21
  • حجم فایل: 1مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی موزه منیل هوستون رنزو پیانو، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، موزه منیل، هوستون، موزه، رنزو پیانو، آثار رنزو پیانو، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه منیل هوستون رنزو پیانو، پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه منیل هوستون رنزو پیانو، پاورپوینت تحلیل موزه منیل هوستون رنزو پیانو، پاورپوینت موزه منیل هوستون رنزو پیانو، دانلود پاورپوینت موزه منیل هوستون رنزو پیانو، پاورپوینت نمونه موردی، موزه  نمایش هنرهای بدوی، موزه نقاشی، مجسمه های مدرن، تحلیل و بررسی موزه منیل هوستون رنزو پیانو، بررسی موزه منیل هوستون رنزو پیانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا