پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی موزه هنرهای تزئینی اثر ریچارد میر

کد محصول:p21

در تحلیل و بررسی موزه هنرهای تزئینی اثر ریچارد میر، از دیدگاه ریچارد میر طرح کلیدی است که اخیرا مورد غفلت قرار گرفته است. تصاویر دو بعدی، دربردارنده ی دستورالعمل هایی برای شی سه بعدی، یعنی ساختمان است. در این هنگام است که ساختمان، گسترش می یابد. زمانی که نما به تصویر کشیده می شود، طرح و برش درباره ی ایده های فضایی با معمار صحبت می کند ولی طرح بیان اساسی و متقاعد کننده ی معماری است.

به اعتقاد او ساختمان ها باید بتوانند صحبت کنند. به کارگیری مجموعه عناصر خاص و درونی ثابت، طی سال ها کار این امکان را داده است که وی شیوه ی بیان تکاملی و منسجمی داشته باشد.  معماری میر، توجه به فضاست: البته فضایی دارای نظم و در نظر گرفتن نور، معیارهای انسانی و فرهنگ معماری: نه فضایی بی تناسب. معماری، حیاتی و جاودان است. زیرا انسان را دربر می گیرد و فضا را توصیف می کند: فضایی که در آن حرکت و زندگی می کنیم.میر در پهنه ی بصری موزه هنرهای تزئینی، رویارویی را در شرایط خودش می پذیرد و آن را با تمامی توانایی های همسان و ماندگار منطقه پیوند می دهد.

پروژه ی موزه ی هنرهای تزئینی ریچارد میر که در این مسابقه ی طراحی بین المللی برنده شد، موظف به ساماندهی کلکسیون های متنوع موجود، مشتمل بر توسعه ی ویلای قرن هیجدهمی متزلر، یک پارک و چیدمان ساحل رودخانه شد.

در این پروژه انواعی از امتیاز های واضح وجود دارد و به همین دلیل است که ابزارهای طراحی مانند همیشه هستند.پلان هایی که ویلا را در بر گرفته اند،درستی پیوند میان نو و کهنه که در اینجا به گونه ی عمود بر هم باریک و ظریف فرض شده است،به مثابه ی وسیله ای برای پافشاری این مساله که ساختمان های قدیمی و تاریخی در ارائه ی دوباره ی تصویرشان منجمد نشده اند و اهمیت پروژه های جدید نیز کم نشده است. این اتمسفر به مانند یک کلیت، توانمند در فرایند بازسازی درگیر می شود و برای انجام آن ،مایر اصول مند،پسند خود را با تناسبات شکلی و برتر جوئی فضایی،آزادی می بخشد.

میر بار دیگر در اینجا از معیار های اصولی، بیشترین سود را می جوید و آن این است که هر پروژه را در حقیقت یک فرصت بی نظیر برای آزمودن امکاناتی می داند که با موقعیت های محتمل (محیط، طبیعت و زمینه) و موقعیت های موجود تاریخ(که به میزان مساوی در عملکردهای خاص و ساماندهی آنها دخیل هستند)ارائه می شوند. از این رو پروژه ی فرانکفورت ام ماین با وضعیت هایی سر و کار دارد که نوآور هستند اما در اصل،پیچیده تر از پروژه های قبلی نیستند.در اینجا یکبار دیگر(مانند ویلای استروتزی در فلورانس) یک معماری موجود از ویژگی های بزرگ وجود دارد،نه در شرایط متروک(مانند سابق) بلکه واقعا به صورت حجمی در برگیرنده.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 29
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر، ریچارد میر، دانلود پاورپوینت موزه، معماری مدرن، معماری سفید، آلمان، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر، پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر، پاورپوینت موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر، موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر، موزه هنرهای تزئینی، ریچارد میر، معماری میر، موزه هنرهای تزیینی ریچارد میر، پاورپوینت موزه هنرهای تزیینی ریچارد میر، بررسی و تحلیل موزه هنرهای تزیینی ریچارد میر، تحلیل موزه، موزه ریچارد میر، تحلیل و بررسی موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر، تحلیل و بررسی موزه هنرهای تزئینی اثر ریچارد میر، موزه هنرهای عالی آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا