پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت تحلیلی و تئوری معماری

تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر بارسلونا

کد محصول:p25

با تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر بارسلونا در ارسی همراه شما هستیم؛ این بنا که در ناحیه کازا د لاکاریتا در شهر قدیمی بارسلونا واقع شده در سال های 1995-1987 توسط معمار معروف آمریکایی ریچارد میر طراحی و ساخته شد.مایر داستان طراحی این موزه را چنین نقل می کند: (سال ها پیش بود که یک شب سر شام در نیویورک شهردار بارسلونا پاسکال مارگال را دیدم او از من پرسید دوست دارم چه تیپ ساختمانی را در بارسلونا طراحی کنم .من هم یک جواب ساده دادم: موزه ).

موزه هنرهای معاصر بارسلونا (MACBA) در سال ۱۹۹۵ افتتاح شد. ابتدا این موزه در سال ۱۹۵۹، توسط منتقد نقاشی Alexandre Cirici Pellicer و گروهی از هنرمندان معاصر، به امید ایجاد موزه هنر معاصر جدید در بارسلونا شکل گرفت. این موزه دارای آثار هنری فاخری از هنرمندان بزرگ اسپانیا است.

موزه هنرهای معاصر بارسلونا در سال 1995 با مساحتی به اندازه 21500 متر مربع افتتاح شد. البته بوجود اوردن یک گروه از هنرمندان معاصر توسط منتقد هنری به اسم الکساندر سریچی پلیسر نیز در افتتاح این موزه بی تاثیر نبود. این گروه کارشان را با 23 نمایشگاه شروع کردند تا بلکه یک روزی یک کالکشن برای موزه هنرهای معاصر جدید در شهر بارسلونا ایجاد شود.

البته معماری که توریست ها و گردشگران اسپانیا امروزه روی ساختمان موزه میینند تا هنگامی که شورای این شهر در سال 1986 به دست معمار امریکایی ریچارد میر و همکاران او بین سال های 1987 تا 1995 سپرده نشده بود، به این صورت نبود. بعد از این معمار امریکایی، منتقدین هنری به اسم فرانسسک میرالس و روزا کرالت نیز برای نوشتن بیانیه ماموریت موزه، استخدام شدند و سرانجام بنیان MACBA بوجود آمد. سال بعد نیز این بنیان با پیوستن به دولت کاتالونیا و شورای شهر بارسلونا، ساخت موزه را باهم ادامه دادند. کنسرسیوم نیز معمار ریچارد میر را مسئول ساخت موزه هنرهای معاصر کرد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر بارسلونا
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 17
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر بارسلونا، ریچارد میر، معماری سفید، سبک سفید، موزه، معماری مدرن، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه هنر های معاصر بارسلونا، اسپانیا، موزه هنرهای معاصر، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه هنر های معاصر بارسلونا، موزه هنر های معاصر بارسلونا، اسپانیا، بررسی و تحلیل موزه هنر های معاصر بارسلونا، تحلیل و بررسی موزه هنرهای معاصر بارسلونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا