پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت تحلیلی و تئوری معماری

تحلیل و بررسی Yale University Art Gallery لویی کان

کد محصول: p23

تحلیل و بررسی Yale University Art Gallery لویی کان در ارسی همراه شما هستیم؛ طرح این نگارخانه در ابتدا به منظور ایجاد شاخه دانشکده معماري مرتبط با نگارخانه هنر بود. پروژه مشتمل بود بر مکانی برای نمایشگاه و انبار و ذخیره سازی برای نقاشی ها، مجسمه سازی، طراحی ها و چاپ ها، یک مجموعه کتاب های کمیاب، یک کتابخانه تحقیقاتی، یک بایگانی عکس، یک تالار کنفرانس، کلاس های درس، کارگاه ها و دفتر های کار و امکانات مکالمه و گفتگو.

او باور داشت که موزه ها باید حاکی از وجود باشند، موزه باید به خاطر اشیا و دارائی هایش مورد تجلیل قرار گیرند و به خوبی نمایش داده شوند . موزه باید بتواند به راحتی گسترش یابد و کاملا آزاد باشد.

تحلیل و بررسی دانشکده هنر و معماری دانشگاه ییل از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های آمریکا و جهان به حساب می‌آید. دانشگاه ییل، دانشگاهی خصوصی است که در سال ۱۷۰۱ میلادی در شهر نیوهیون ایالت کنتیکت آمریکا تأسیس شد. براساس آمار سال ۲۰۰۸ یواس‌نیوز این دانشگاه در رتبه دوم در بین ۲۰۰ دانشگاه جهان انتخاب شده‌است. بسیاری از روسای جمهور آمریکا و همچنین سران دولتی از جمله بیل کلینتون، جورج دبلیو بوش، جان کری و هیلاری کلینتون از این دانشگاه فارغ‌التحصیل گردیده‌اند.

براساس آمار «یو اس نیوز» دانشکده حقوق دانشگاه همواره رتبه اول را در بین دانشگاه‌های آمریکا احراز کرده‌است. ضمناً در سال ۱۸۶۱ اولین مدرک تحصیلی دکتری در آمریکا به فارغ‌التحصیلان دانشکده علوم و هنر این دانشگاه داده شده‌است. به دلیل وجود محفل مخفی جمجمه و استخوان، این دانشگاه بیشترین تأثیر را بر سازمان جاسوسی ایالات متحده گذارده‌ است.

لویی کان به سبب استعداد هنری ذاتی خود در سال ۱۹۲۰ میلادی به تحصیل در رشته معماری دانشگاه پنسیلوانیا پرداخت. وی پس از اخذ مدرک کارشناسی از این دانشگاه، به کار در دفتر معمار مشهور آن دوران، جان مولیتر، مشغول شد. وی در سال ۱۹۲۸ میلادی به گشت و گذار در اروپا پرداخت و طی این سفر شیفته معماری قرون وسطایی شهر کارکاسون فرانسه و نیز قلعه‌های باشکوه اسکاتلند شد. لویی کان در سال ۱۹۲۹ میلادی به ایالات متحده امریکا بازگشت و به کار در دفتر استاد سابق خود در دانشگاه پنسیلوانیا، پل فیلیپ کرت، و نیز دفتر زنتزینگر در فیلادلفیا مبادرت ورزید.

برای آنکه بتوان در موقعیت هاي مختلف، نظیر برپایی نمایشگاه و یا انجام فعالیت هاي دیگر، از فضاهاي ساختمان استفاده کرد، لویی کان یک نوع سازه بتن مسلح ابداع کرده که در آن، سقف ها از ترکیب منشور های چهاروجهی مجوف ساخته شده است و کلیه لوله کشی هاي خدمات ساختمان، در آن قرار می گیرد.

در تمام سطح پشت بام نورگیرهایی با حالت بخصوصی طراحی شده اند که علاوه بر ایجاد روشنایی طبیعی اجزای تاسیسات ، جریان هوا نیز از طریق آنها به گردش در می آید .بقیه تاسیسات خدماتی ،در صفحه های دیوار های مجوف قرار گرفته است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی Yale University Art Gallery لویی کان به همراه پلان و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 22
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی Yale University Art Gallery لویی کان، لویی کان، معماری مدرن، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، بررسی و تحلیل Yale University Art Gallery لویی کان، آرت گالری، نگارخانه، گالری ییل، ساختمان لویی کان، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل Yale University Art Gallery لویی کان، پاورپوینت بررسی و تحلیل Yale University Art Gallery لویی کان،  پاورپوینت Yale University Art Gallery لویی کان،  پاورپوینت Yale University Art Gallery ، دانشکده معماری، نگارخانه دانشگاه ییل، پاورپوینت نمونه موردی، دانشگاه ییل، نگارخانه دانشگاه ییل لویی کان، بررسی و تحلیل Yale University Art Gallery لویی کان به همراه پلان و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا