پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی موزه

تحلیل و بررسی مبانی طراحی موزه

کد محصول:p7

تحلیل و بررسی مبانی طراحی موزه در ارسی همراه شما هستیم، در ابتدا هدف اولیه از پیدایش موزه‌ها به مفهوم نوین و به روش شناخته شده امروزی، ایجاد مكان­هایی برای نگهداری اموال شخصی و یا ثروت­های صرفاً ملی بوده است. موزه‌ها به عنوان مؤسساتی در جوامع نوین وظیفه دارند اشیائی را كه به لحاظ فرهنگی‌ ارزشمند هستند نگهداری نموده و تا سر حد امكان از ویرانی و زوال مصون دارند.

(موزه در اصطلاح، محلی غیر انتفاعی است كه اهداف آموزشی دارد، وظیفه جمع‌آوری و نگهداری آثار هنری را دارد و به وسیله جمعی متخصص اداره می‌شود.)

واژه museum از اوایل قرن هجدهم در زبان انگلیسی به معنای «اتاق مطالعه» یا «کتابخانه شخصی »به کار می رفت. ریشه این لغت لاتین به اصل یونانی موسه ین بر می گردد که همچون بقیه اسامی مکان در زبان یونانی خنثی است و به معنای معبد موزه ها موسا می باشد که نام کلی 9 الهه شعر، فرهنگ،هنر و نربیت در یونان باستان بوده و هرکدام از این الهه ها نام مخصوص داسته اند.

نخستین موزه با مجموعه‌های خصوصی افراد توانمند، خانواده‌ها و موسسات هنری آغاز شد که شامل اشیاء طبیعی و نایاب می‌شد. در ایران ساخت اولین موزه به ناصرالدین شاه قاجار و پس از بازگشت وی از سفر اروپا نسبت داده می‌شود.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: مبانی طراحی موزه
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 34
  • حجم فایل: 2 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


مبانی طراحی موزه، طراحی موزه، شناخت موزه، تاریخچه موزه، اصول طراحی موزه، نکات طراحی موزه، مبانی موزه، مبانی طراحی موزه، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت مبانی طراحی موزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا