پاورپوینت نمونه موردی

معرفی آشنایی با عملکرد بویلرها

کد محصول:p40

با معرفی آشنایی با عملکرد بویلرها در ارسی همراه شما هستیم؛ بویلر یک کوره مستطیلی شکل به ابعاد حدود ۱۵در ۴۰ متر است. بدنه بویلر از شبکه‌های تنیده شده لوله‌ای ایجاد شده. این لوله‌ها محل عبور آب را ایجاد می‌کنند. جنس لوله‌ها از فولاد فشرده و به قطر ۶۰ میلیمتر هستند. بویلر در واقع محل سوختن سوخت و تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی گرمایی است. زغال‌سنگ پودر شده به وسیله فشار باد از چهار طرف به داخل بویلر وارد می‌شود و به سرعت می‌سوزد و یک کره آتشین در مرکز بویلر ایجاد می‌کند.

بویلر (boiler) (یا همان دیگ) وسیله ایست که در آن سیال عامل (معمولا آب) گرم شده و یا به نقطه ی جوش خود می رسد. بویلر یک مخزن تحت فشار است که سیال در آن به درجه حرارت مورد نظر رسیده و مورد استفاده قرار می گیرد.

بویلرها معمولا برای تولید بخار (بویلر بخار) و آبگرم (بویلر آبگرم) تولید می شوند. سیال خروجی از بویلر جهت مصارف مختلفی از جمله تولید برق، حرکت لوکوموتیو، گرمایش محیط ، رطوبت دهی به محیط و … استفاده می شود. محل های رایج استفاده از بویلر عبارتست از: نیروگاه، بیمارستان، کارخانجات صنعتی، سونای بخار، ساختمان ها، عمل آوری بتن، کشت قارچ، گلخانه و … هر کدام از این محل ها با موتورخانه بخار و یا موتورخانه ابگرم تجهیز می گردند.

ساخت بویلرهای واترتیوب و فایرتیوب به دلیل بالا بودن فشار کاری و خطرات ناشی از ساخت و بهره برداری نا مناسب از آن ها باید تحت استاندارد های ویزه ای صورت گیرد. برای مثال در اروپا از استانداردهای EN12953  و EN12952 برای ساخت بویلرها استفاده می شود. در ایران نیز سازمان استاندارد ایران بر اساس استاندارد BS2790 نسخه ای از استاندارد را برای بویلرهای فایرتیوب ترجه کرده است که به عنوان مرجع بازرسی بویلر در کشور مورد استفاده قرار می گیرد که هم اکنون در حال بازنگری می باشد

استاندارد DIN و استاندارد ASME نیز از جمله مهمترین استاندارد های ساخت دیگ های بخار و دیگ های آبگرم در دنیا هستند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: معرفی آشنایی با عملکرد بویلرها
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 88
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


معرفی آشنایی با عملکرد بویلرها، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، عمران، تاسیسات ساختمانی، آشنایی با تاسیسات، بویلر، عملکرد بویلر، دانلود پاورپوینت معرفی آشنایی با عملکرد بویلرها، دانلود پاورپوینت نمونه موردی، پاورپوینت نمونه موردی، پاورپوینت معرفی آشنایی با عملکرد بویلرها، پاورپوینت عملکرد بویلرها، پاورپوینت بویلرها، محل سوختن سوخت، تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی گرمایی، معرفی آشنایی با عملکرد بویلرها، آشنایی با عملکرد بویلر، معرفی عملکرد بویلرها، معرفی آشنایی با عملکرد بویلرها، معرفی آشنایی با عملکرد بویلرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا