پاورپوینت نمونه موردی

معرفی و بررسی برج میلاد تهران

کد محصول:p53

با معرفی و بررسی برج میلاد تهران در ارسی همراه شما هستیم؛ برج میلاد نام آسمان خراشی چندمنظوره است که در شمال غربی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. برج میلاد بلندترین برج ایران، چهارمین برج مخابراتی و هشتمین برج بلند جهان است. این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازه‌ی رأس برج در میان تمامی برجهای دنیا مقام نخست را دارد.

این سازه به خاطر ارتفاع بلند و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران به شمار می‌آید. برج میلاد و مجموعه یادمان بخش کوچکی هستند از طرح بزرگ شهستان پهلوی که پیش از انقلاب اسلامی ایران طراحی شده و در دست احداث بود. پیشنهاد ساخت یک برج و تالار نمادین برای شهر تهران در سال 1370، در زمانی که مسعود رجب پور شهردار تهران بود، مطرح شد و در پایان سال 1373، محل کنونی از میان ۱۷ نقطه پیشنهادی ساخت آن برگزیده شد.

بدنه اصلي در واقع مهم‌ترين بخش برج جهت دستيابي به ارتفاع مورد نظر بوده و بارهاي بخش‌هاي فوقاني برج مانند سازه رأس و دكل را به فونداسيون انتقال مي‌دهد. اين بخش يك سازه بتني است كه از تراز همكف آغاز و تا تراز ۳۱۵+ متر ادامه مي‌يابد. قطر بدنه برج در تراز همكف برابر ۲۸ متر است كه به تدريج كاهش يافته و در تراز ۲۴۰ متر به حدود ۵/۱۶ متر مي رسد و تا تراز ۳۰۲ متر با همين قطر ادامه مي‌يابد.

قطر اين سازه از تراز ۳۰۲ تا تراز ۳۱۵ برابر ۵/۸ متر است_در فضاي داخلي بدنه اصلي ۶ دستگاه آسانسور ويژه با سرعت ۷ متر بر ثانيه و ظرفيت ۲۳ نفر پيش‌بيني شده كه ۲ دستگاه آن براي مواقع اضطراري مانند وقوع حريق طراحي شده است. به علاوه يك راه پله اضطراري نيز در داخل همين فضا تا تراز ۳۰۲ متر تعبيه شده است. بدنه اصلي بدنه اصلي برج به روش قالب لغزان و با سرعت حداكثر ۲ متر در روز اجرا شده است.

مرکز ارتباطات بین المللی تهران (مجموعه یادمان) به منظور ایجاد مکان هائی مدرن با امکانات پیشرفته و مبتنی بر فن آوری روز بر ر وی تپه‌های کوی نصر و در زمینی به مساحت تقریبی ۱۶ هکتار در حال ساخت است. این مجموعه با توجه به ضرورت استفاده از آخرین فن آوری ارتباطی و پایگاه های اطلاع رسانی، در راستای توسعه تجاری اقتصادی و فرهنگی کشور، به گونه ای طراحی شده است که هر بخش ضمن کارآئی ویژه خود، مکمل سایر بخش‌ها بوده و از خدمات و امکانات و مزیت‌های آن بهره گیرد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: معرفی و بررسی برج میلاد تهران
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 111
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


معرفی و بررسی برج میلاد تهران، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماران معاصر، معماری معاصر، برج میلاد تهران، برج میلاد، برج مخابراتی، معرفی و بررسی برج میلاد تهران، بررسی برج میلاد، پاورپوینت برج میلاد، دانلود پاورپوینت معرفی و بررسی برج میلاد تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا