پاورپوینت نمونه موردی

معرفی و کاربرد 3D پنل ها

کد محصول:p38

با معرفی و کاربرد 3D پنل ها در ارسی همراه شما هستیم؛ تری دی پانل یک دیوار پیش ساخته است که از دو قسمت هسته عایق پلی استایرن نسوز (یونولیت) و شبکه های پیش جوش فولادی (مش) تشکیل شده است که بوسیله مفتولهای فلزی به صورت خرپا به یکدیگر متصل می باشد که با نصب و بتن پاشی روی آن از تلفیق دو شبکه فولادی و بتن، سازه بسیار مقاوم و محکمی بدست می آید.

وجود لایه پلی استایرن در اعضای پانلی به کار رفته باعث کاهش وزن قطعات دیوار و سقف شده و علاوه بر حمل آسانتر، مجموع از وزن سازه نیز می کاهد. این پنل ها در ساختمان به صورت یاریر و یا دیافراگم افقی سازه باربر ساختمان و یا دیوارهای جداکننده غیر باربر به کار کی روند.

در بخش های شمالی ایالات متحده همه ساله بسیاری از مردم در اثر طوفان های سنگین خانه های خود را از دست می دهند. یکی از بدترین طوفان ها در بیستم اکتبر 1992 در فلوریدای جنوبی رخ داد. بعد از فروکش کردن طوفان، ساختمان های پیش ساخته 3d در برابر طوفان با سرعت 190 کیلومتر در ساعت مقاومت کرده و هیچ گونه آسیبی ندیدند.

در حالی که بعضی از سازه های موجود در آن منطقه آسیب شدید دیدند. در دانشگاه کالیفرنیا تمامی دیوارهای خارجی براساس ساندویچ پانل 3d ساخته شد. در تاریخ 28 ژوئن 1992 زلزله ای به شدت 6.9 در مقیاس ریشتر منطقه کالیفرنیا را لرزانید که مرکز زلزله 80 کیلومتر از محل ساختمان دانشگاه فاصله داشت. براساس گزارش این ساختمان در برابر زلزله که به مدت یک دقیقه کامل ادامه داشت هیچ گونه آسیبی ندید. به طور کلی ساختمان های 3d پانل مقاومت بسیار مناسبی در برابر نیروهای جانبی با دو زلزله از خود نشان می دهند. در این مقاله به معرفی خانه های پیش ساخته ، 3d پانل و نحوه اجرای آن می پردازیم.

1. هسته مرکزی که  معمولا از عایق پلی استایرن یا پلی اورتان و یا عایق پشم سنگ و بضخامت های 5 تا 10 سانتیمتر میباشد.

2.دو شبکه فولادی از مفتول بضخامت 3 میلیمتر، چشمه های 8×8  سانتیمتر  و  بفاصله 1 تا 2 سانتیمتر از هسته مرکزی قرار داشته و بوسیله  تعداد زیادی مفتول قطری  بهم  جوش  برقی شده اند.

این پانلها در کارخانه  به ابعاد مورد لزوم که نوع دیواری آن معمولا  1×3متری و نوع سقفی آن1×3 و80/0 × 3 متری می باشد تولید و سپس به محل نصب حمل می گردد. پس از نصب از دو طرف در نوع دیواری، با بتن ریز دانه ویا بتن سبک به ضخامت 3 الی 4 سانتیمتر  پوشش می گردد  و در نوع سقفی  پس از نصب، روی آن  بضخامت 5 الی 7 سانتیمتر بتن ریزی می شود.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: معرفی و کاربرد 3D پنل ها
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


معرفی و کاربرد 3D پنل ها، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، پنل های سه بعدی، خواص پانلهای سه بعدی، انواع پانلهای سه بعدی، دانلود پاورپوینت معرفی و کاربرد 3D پنل ها، پاورپوینت معرفی و کاربرد 3D پنل ها، پاورپوینت کاربرد 3D پنل ها، پاورپوینت 3D پنل ها، معرفی و کاربرد 3D پنل، معرفی و کاربرد 3D پنل ها، معرفی و کاربرد 3D پنل، عایق پلی استایرن، پلی اورتان، شبکه فولادی، پانلها، پنل دیواری، پنل سقفی، معرفی و کاربرد 3D پنل ها، کاربرد 3D پنل ها، پاورپوینت نمونه موردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا