پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی آثار لویی کان

کد محصول:p24

با تحلیل و بررسی آثار لویی کان در ارسی همراه شما هستیم؛ لویی کان از مشاهیر معماری جهان می‌باشد که در انتقال سبک جهانی کارکردگرایی به روایت جدیدی از فرمالیسم و یادمان گرایی، معمار تاثیرگذاری در آمریکا بود. کان در مقام معمار به ترجمان و بیان اهداف و مقاصد جمعی در قالب‌های معماری نیز پرداخت. وی توانست تحولی در جنبش سنتی معماران مدرن ایجاد کند و بین سازه و کارکرد بنا همسازی ویژه‌ای برقرار سازد. کان ارتباط بین فضاهای مربوط به انسان و اجزای سازنده این فضاها را با روشی نو بازگو کرد؛ کاری که پیش از او در معماری مدرن چنین نمودی نیافته بود.

 

 خوابگاه الئنوردونلی اردمن،

اقامتگاه دانشجویان دختر: کاهابرن مار –پنسیلوانیا در سال های 65-1960

ساختمان خوابگاه در کنار محله ای واقع در حاشیه ی شهر، در نزدیکی دانشکده ی دختران قرار گرفته است .خوابگاه های دانشجویان در بنای وسیعی به صورت پیوسته برای تعداد 150 دختر پیش بینی شده است .طرح این مجموعه در اطراف سه فضای ورودی مشترک گسترش می یابد که بر فراز این فضاها نورگیرهای بزرگی قرار گرفته است و در دیوارهای این فضاهای مرکزی تاسیسات ساختمان جاسازی شده است.

اتاق های انفرادی خوابگاه در اطراف سه فضای مربع شکل به گونه ای واقع شده که کنج های این مربع ها با یکدیگر تماس داشته باشد . این بنا از یک سازه ی بتون آرمه تشکیل شده و دیوارهای آن از بلوک های (clineker) ساخته شده که در سطوح خارجی آنها لایه های نازک سنگ سیاه و سبز استفاده شده و سطوح داخلی با گچ سفید کاری شده است.

از شاخصه‌های کارهای لویی کان می‌توان قرینه سازی، طراحی فضاهای بزرگ و حجم‌های هندسی متوازن را برشمرد. همچنین مساله نور و سایه و نحوه برخورداری از نور نیز یکی از دغدغه‌هایش بود که در آثارش با راه حل‌های مختلفی با آن برخورد می‌کرد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی آثار لویی کان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی آثار لویی کان، بررسی و تحلیل آثار لویی کان، لویی کان، معماری مدرن، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، بررسی و تحلیل آثار لویی کان، آثار لویی کان، ساختمان لویی کان، بررسی و تحلیل آثار لویی کان، تحلیل آثار لویی کان، دانلود پاورپوینت لویی کان، بررسی و تحلیل آثار لویی کان، تحلیل و بررسی آثار لویی کان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا