پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت تحلیلی و تئوری معماری

تحلیل و بررسی خوابگاه دختران الئونور دونلی لویی کان

کد محصول:p33

با تحلیل و بررسی خوابگاه دختران الئونور دونلی لویی کان در ارسی همراه شما هستیم؛ در قرن بیستم معمارانی بوده اند که تاثیر دیدگاه ها و اندیشه هایشان فراتر از تاثیر اندیشه یک فرد بوده است. چنین افرادی در تقویت جریان فکری رایج زمان خود یا در نقد آن تاثیری فراتر از زمان و مکان خود داشته اند. لویی کان از این افراد است. او که از معماران دوره مدرن آمریکاست تلاش داشت تا با مبنای فکری مستحکم، معماری ای بیافریند شایسته معماری بودن.

اندیشه های لویی کان در نیمه دوم قرن بیستم، بستری برای نقد معماری مدرن و گذر به اندیشه ای شد که دگر بار در جستجوی معماری حقیقی بود. او در پی یافتن معنای حقیقی معماری، تلاش داشت تا برای بحران معماری روز که حاصل اندیشه های حاکم بر معماری مدرن بود چاره ای جوید. از این رو تامل در نگاه او به معماری و جستارش برای دستیابی به معماری مطلوب، ما را با مبانی فکری یکی از معماران ارزشمند قرن بیستم آشنا می کند.

هدف ما در این تحقیق تحلیل یکی از آثار لویی کان یعنی خوابگاه دانشجویی لویی کان در اردمن، می باشد. ولی قبل آن در فصل اول به فرآیند طراحی لویی کان در کارش پرداختیم و سپس در فصل دوم خوابگاه دختران را تحلیل کرده ایم.

ساختمان خوابگاه در کنار محله ای واقع در حاشیه ای شهر،در نزدیکی دانشکده ی دختران قرار گرفته است.خوابگاه های دانشجویان در بنای وسیعی به صورت پیوسته برای تعداد ۱۵۰ نفر دختر پیش بینی شده است.طرح این مجموعه در اطراف سه فضای ورودی مشترک گسترش می یابد که بر فراز این فضاها نورگیرهای بزرگی قرار گرفته است و در دیوارهای این فضا های مرکزی تاسیسات ساختمان تجهیز شده است.

اتاق های انفرادی خوابگاه در اطراف سه فضای مربع شکل به گونه ای واقع شده که کنج های این مربع ها با یکدیگر تماس داشته باشند.این بنا از یک سازه ی بتن آرمه تشکیل شده است و دیوارهای آن از بلوک های clinker ساخته شده که در سطوح خارجی آنها لایه های نازک سنگ سیاه و سبز استفاده شده وسطوح داخلی با گچ سفید کاری شده اند.

یکی از ساختمان های قابل توجه در محوطه کالج براین ماور در پنسیلوانیا خوابگاه کالج برای دختران ، توسط معمار مشهور لوئیس کان طراحی شده است. ساختمان خوابگاه در کنار محله ای واقع در حاشیه شهر، نزدیک دانشکده قرار گرفته است. خوابگاه دانشجویان در بنای وسیعی به صورت پیوسته برای تعداد ۱۵۰ دختر پیش بینی شده است.

خوابگاه های معمار مشهور فیلادلفیا لوئیس کان بین سالهای 1960-1964 طراحی شده است. کان به عنوان یکی از معماران درجه یک قرن بیستم با اشکال ساده ی خود در سبک بین المللی در سال 1971 مدال طلای AIA را به خاطر طراحی این خوابگاه کسب کرد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی خوابگاه دختران الئونور دونلی لویی کان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی خوابگاه دختران الئونور دونلی لویی کان، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، خوابگاه دختران الئونور دونلی، لویی کان، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل خوابگاه دختران الئونور دونلی لویی کان، پاورپوینت بررسی و تحلیل خوابگاه دختران الئونور دونلی لویی کان، پاورپوینت خوابگاه دختران الئونور دونلی لویی کان، پاورپوینت خوابگاه دختران الئونور دونلی، خوابگاه دختران الئونور دونلی، معماران دوره مدرن آمریکا، معماری مدرن، تحلیل آثار لویی کان، خوابگاه دختران، طراحی خوابگاه دختران، بررسی و تحلیل خوابگاه دختران الئونور دونلی لویی کان، تحلیل و بررسی خوابگاه دختران الئونور دونلی لویی کان، دانلود پاورپوینت تحلیل خوابگاه دختران الئونور دونلی لویی کان، پاورپوینت بررسی خوابگاه دختران الئونور دونلی لویی کان، طراحی خوابگاه دانشگاه، پاورپوینت خوابگاه دانشجویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا