پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی بیمارستان آتیه تهران(منطقه 2)

کد محصول:p1

 بررسی بيمارستان آتيه تهران (منطقه 2) در زمينی به مساحت 4300 متر مربع و زيربناي  تقريبي 24000 مترمربع با 12 طبقه مي باشد. اين بيمارستان از 15 بهمن سال 1377 با هدف ارائه خدمات مناسب و سريع در كليه رشته‌هاي پزشكي آغاز به كار نمود. یکی از راهکارهای مهم برای طراحی بیمارستان تحلیل معماری بیمارستان هایی است که به لحاظ معماری دارای ویژگی های خاص می باشد.

بیمارستان آتیه در غرب تهران در منطقه شهرک قدس (غرب) در تقاطع بلوار شهید فرحزادی و بلوار دادمان قرار دارد. سایت بیمارستان آتیه در نزدیکی چند اتوبان قرار دارد که این ویژگی سبب دسترسی آسان به بیمارستان می شود. این سایت از لحاظ دسترسی، نزدیکی به اماکن مهم، نور، باد، شیب، الودگی و … مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. این بیمارستان ابتدا با طرح یک کلینیک با حدود ۱۲۰ مطب ساخته شده اما در حین ساخت تصمیم برای کاربری تغییر یافت. این بیمارستان در سال ۱۳۷۷ افتتاح شده است.

محدوده چهارگانه شهرک غرب: شهرک غرب در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع و دارای شش فاز مسکونی است‌.

  • بلوار دادمان(پونک باختری) در شمال
  • بزرگراه همت در جنوب
  • رودخانه پونک در غرب
  • رودخانه درکه در کنار بزرگراه چمران در شرق این محله

محله فرحزاد: فرحزاد که تا چند دهه پیش به عنوان مسیر پیاده روی تا امامزاده داوود مورد توجه قرار می گرفت، بیش از ده سال است که به یکی از تفرج گاه های مهم تهران تبدیل شده است. استقبال از باغچه رستوران های فرحزاد به حدی است که شب ها به زحمت می توان در این محله جای پارک خالی برای اتومبیل پیدا کرد. یافتن جای پارک راحت و امن، خودش البته یکی از اجزای فرحزادگردی است.

فرحزد از ۳ محله تشکیل شده است:

  • محله فرحزاد بالا (شمال اتوبان یادگار امام)،
  • فزحزاد پایین (جنوب اتوبان یادگار امام)
  • و محله امامزاده.

این پروژه شامل بررسی دقیق اکثر فضاهای بیمارستان آتیه شده و شامل تحلیل های گرافیکی، تصاویر زیاد و با کیفیت از خارج و داخل بنا و بررسی دقیق فضاها، فرم بنا و پلانها به صورت زوم بندی شده است. بیمارستان آتیه یکی از مهم ترین مراکز درمانی دارای انواع تخصص های مختلف می باشد.

از سوی دیگر در یکی از شهر های بزرگ ایران قرار دارد از این رو باید با توجه به نیاز این شهر و افراد مراجعه کننده دارای امکانات و فضا هایی متناسب با این فضا ها باشد که بخش وجود فضا های مشخص در اندازه ها و سیرکولاسیون مناسب و در نظر گرفتن طرح و ایده مناسب برای اجرایی کردن این پروژه بر عهده معماران می باشد و طراحان این بیمارستان این امر را به خوبی مورد توجه قرار داده اند و این بیمارستان را در طراحی زیبایی ساخته اند که مورد توجه معماران می باشد همچنین یکی از بهترین بیمارستان های کشور شناخته می شود که به ارائه امور درمانی با کیفیت بالا به افراد مراجعه کننده می پردازد.

بیمارستان آتیه شهرک غرب تهران از مهم‌ترین و پیشرفته ترین بیمارستان های کشور است که با دارا بودن تمامی بخش های مختلف بیمارستان از جمله بیمارستان های معروف در تهران و ایران است که به لحاظ معماری توجه هر معماری را به خود جلب می کند از این رو تحلیل معماری چنین بیمارستانی توسط دانشجویان در بالا بردن سطح ارتقاء آن ها خلاقیت آنها در زمینه طراحی معماری بیمارستان به نحوی زیبا و منحصر به فرد بسیار موثر است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تجزیه و تحلیل بیمارستان تخصصی آتیه تهران به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات:127
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی بیمارستان تخصصی آتیه تهران به همراه نقشه ها و تصاویر، پلان بیمارستان، برنامه فیزیکی بیمارستان، ظوابط و استاندارد بیمارستان، نمونه موردی بیمارستان، تحلیل بیمارستان، تحلیل بیمارستان داخلی، بیمارستان آتیه، دانلود پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت بیمارستان آتیه، پاورپوینت بیمارستان آتیه، پاورپوینت تحلیل و بررسی بیمارستان تخصصی آتیه تهران، پاورپوینت بررسی بیمارستان تخصصی آتیه، تحلیل و بررسی بیمارستان آتیه تهران، معماری بیمارستان آتیه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا