پاورپوینت نمونه موردی

معرفی آثار بن ون برکل

کد محصول:p44

با معرفی آثار بن ون برکل در ارسی همراه شما هستیم؛ بن ون برکل، از بنیان گذاران و معمار اصلی یو ان استودیو، یک شبکه ی بین المللی از متخصصان در معماری، توسعه و زیرساختهای شهری ست که در هلند مستقر می باشد. این دفتر که در سال 1988 افتتاح شده است، پروژه های متعددی را در سراسر جهان به پایان رسانده است؛ از پل ارسموس تا موزه ی مرسدس بنز در اشتوتگارت. از میان 81 پروژه ی ساخته شده و 54 پروژه ی در حال ساخت، همانند شهر رافلز در چین و برج اسکاتز در سنگاپور، برج کانولتو در لندن اولین پروژه ی عظیم این استودیو در انگلستان است که ساخت آن تا سال 2015 به طول می انجامد.

در کنار رهبری پروژه های معماری یو ان استودیو، ون برکل در انتقاد طراحیِ معماری کنزو تانگه در فارغ التحصیلان دانشکده طراحی هاروارد و به عنوان استاد طراحی کانسپچوال در دانشگاه فرانکفورت مشغول به کار می باشد.

معماری تنها پس زمینه است. زیبایی معماری ست که مردم را دور هم جمع می کند و می تواند ساختاری عمومی ایجاد کند. اگر شما بدانید که چگونه می توانید آن را جذاب کنید، نه تنها در تصویر آن، بلکه در تصویر پس از آن. این معماری تبدیل به چیزی می شود که مردم می توانند به آنجا برگردند و آن را دوباره تفسیر کنند.

اولویت داخلی ساختمان در طراحی، بر تأمین یک فضای کاری راحت برای کارمندان تمرکز داشته است و به‌خوبی از نور طبیعی روز در روشن نمودن محیط داخل ساختمان استفاده می‌شود که با حس آرامش‌دهنده و دلپذیری توأم است. هر طبقه با رنگ‌های مختلفی متمایز شده و هویت گرفته تا جذابیت بصری به فضا ببخشد، که البته برای برقراری تعادل و باز هم زیبایی بصری، همین پالت رنگی در مورد مبلمان نیز اجرا شده است.
تمام سقف با المان‌های نورپردازی که فرم دایره دارند، دکور شده که در نتیجه حسی پویا و پرتحرک را در محیط اداری منتشر می‌کنند.
اگر قرار باشد انسان یک‌سوم شبانه‌روز را در دفتر کار سپری کند، حتماً به چند نوبت استراحت و فعالیت‌های بدنی و ذهنی مفرح برای بازیابی انرژی و حفظ سلامتش، نیاز دارد. دقیقاً هم به این منظور، علاوه بر فضاهای کاری و ملزوماتش، مکان‌هایی هم به‌عنوان “تسهیلات” در این مجموعه طراحی و ساخته شده که بنیانش بر کمک به بازیابی انرژی، روحیه و ایده‌های خلاق در کارمندان بوده است.


فرم ایرودینامیکی ساختمان بلندمرتبه در پی مطالعات دقیق طراحان بر وضعیت آفتاب و باد به مرحله ی اجرا درآمد. تراس ها، گوشه های منحنی و طرح نما، همگی درصدد بهره ی حداکثری از منابع طبیعی انرژی و داشتن کمترین اتلاف هستند؛ به ویژه در اینجا که بستری سبز و خرم دارد. سایبان ها، رگولاسیون جریان باد، دعوت نور و گرما به داخل از تدابیر سبز ساختار طراحی می باشند، در حالی که در مراحل ساخت به مصرف بهینه ی مصالح و انرژی کار نیز توجه وافر شده است. از این رو پروژه ی تحت بحث از نمونه های شاخص سبز و پایدار در حوزه ی معماری بناهای عمومی نیز می باشد.

معماری یک رشته است. برای وی، صحبت درباره ی آن همچون تاریخ، مجموعه ای از مهارت ها، تئوری ها و فلسفه، بخشی از جریان معماری ست. مسلما، معماری یک شغل و پیشه می باشد اما، ایده ی این کار، چیزی متفاوت تر از یک رشته است و بیشتر به چگونگی تدریس معماری مربوط می گردد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: معرفی آثار بن ون برکل
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 32
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


معرفی آثار بن ون برکل، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماران معاصر، معماری معاصر، بن ون برکل، موزه مرسدس بنز، دانلود پاورپوینت معرفی آثار بن ون برکل، پاورپوینت معرفی آثار بن ون برکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا