پاورپوینت نمونه موردی

بررسی کیفیت محیط شهری بصری و ادراکی

کد محصول:p57

کیفیت محیطی نشان دهنده خصوصیات جالب محیط اطراف بوده و شامل عواملی است نظیر عوامل بصری، شنوائی و احساسی. طراحی شهری سعی بر این دارد که کیفیات مذکور را شناخته و طرق ارتقاء کیفیت و یا حفظ کیفیت آنهائی را که وضع مناسبی دارند مشخص نموده و در جهت بهبود آنهائی که مطلوبیت چندانی ندارند، تلاش نماید.

برخی از خصوصیات محیط از نظر حواس بیولوژیکی انسان موجب ناراحتی شده و ممکن است آثار زیانباری را نیز در بلند مدت به دنبال داشته باشد که از آن بی خبر باشیم؛ نظیر گرما، سرما و یا سرو صدای زیاد. لیکن عوامل ظاهری محیط نقش مهم دیگری را نیز ایفاء می کند و آن انتقال اطلاعات گوناگون است که اساس و مبنای اعمال ما می گردد. چنانچه این اطلاعات غلط یا مبهم باشد در اینصورت دستیابی به مقاصد موردنظر، به خوبی صورت نمی گیرد. محیط وسیله ارتباط اجتماعی است و از این طریق است که انسان اطلاعات، ارزش ها، احساسات و رفتارهای مطلوب را به دیگران بصورت مثبت یا منفی اثر بگذارد.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: بررسی کیفیت محیط شهری بصری و ادراکی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 49
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


بررسی کیفیت محیط شهری بصری و ادراکی، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، هندسه، کیفیت محیط شهری، کیفیت محیط شهری بصری و ادراکی، کیفیت بصری و ادراکی، کیفیت محیطی، مولفه های سازنده کیفیت محیط شهری، شاخص های کیفیت محیط شهری، پاورپوینت بررسی کیفیت محیط شهری، پاورپوینت بررسی کیفیت محیط شهری بصری و ادراکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا