پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان

کد محصول:p104

با تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان در ارسی همراه شما هستیم، این مجموعه چهار ورودی دارد که یکی از انها ورودی اصلی است که مشرف به خیابان اصلی است و در عرض زمین قرار گرفته است و سه ورودی دیگر در دو ضلع دیگر که مشرف به خیابان 10 متری هستند) قرار گرفته اند که در مجموع دسترسی انسان را به تمام نقاط مجتمع اسان می کند.

با نگاه اول به مجتمع زیتون انسان یک پیوستگی و هماهنگی در کل مجموعه می بیند و متوجه ویژگی های مشترکی بین انها می شود که مانند دانه های تسبیح انها را به هم متصل کرده عواملی که در این تفکر بصری دخالت دارند تا انسان این مجموعه را با وجود اینکه احجام تکرار شونده ای ندارد به عنوان یک کل واحد ببیند 1- نوع مصالح به کار رفته 2- رنگ احجام 3- هنرمندی طراح در بافتن این واحدها با هم 4- چیدمان انها  وترکیب احجام در ارتفاع است.

ورودی اصلی با یک قوس به سمت دا خل مجتمع یک حالت دعوت کنندگی ایجاد نموده است. یکی از مشکلاتی که شاید در طراحی زمین هایی که در یک جهت کشیدگی دارند دور شدن مسافتها ست. وجود دسترسی ها یکی از شمال ویکی از جنوب (اضلاع کوچکتر) و دو تا از ضلع شرقی (ضلع بزرگتر) توانسته مشکل دوری مسافتها را به راحتی مرتفع کند وشخص می تواند به راحتی از بیرون با طی کردن مسا فت کوتاه به قلب مجموعه دست یابد.

ورودی سواره و پیاده در بدو ورود مشترک و در کنار هم می باشد ولی با این تفاوت که پیاده در همکف به مسیر خود ادامه می دهد وبه  سمت فضای مورد نظر حرکت میکند ولی ماشین ها برای پارک کردن به زیر زمین میروند و در انجا مستقر میشوند واین یکی از مزایای طرح است که آلودکی های صوتی ساکنین را اذیت نمی کند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 31
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان، دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان، طراحی مجتمع مسکونی، اصفهان، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان، معماری و عمران، پاورپوینت مجتمع مسکونی زیتون اصفهان، معماری مدرن، نقد مجتمع مسکونی زیتون، پاورپوینت نمونه موردی، تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان، تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان، دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان، طراحی مجتمع مسکونی، اصفهان، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا