پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت سبک شناسی معماری

تحلیل و بررسی معماری سبز

کد محصول:p87

با تحلیل و بررسی معماری سبز در ارسی همراه شما هستیم؛  از کسانی که توجه به عوامل زیست محیطی وحفظ مرمت آنها را ازآغازین مراحل کار حرفه ای خود مدنظر داشته ودر تمام پروژهایش تحقق بخشیده،فاستر معماریست که علیرغم استفاده از بهترین وآخرین تکنولوژی ساخت،کوشیده تعاملی عمیق بین ساختمان وعناصر طبیعی پیرامون آن ایجاد کند.او جزء اولین کسانی است که مفهوم معماری پایداررا در عمل به کار بسته است.

معماری سبز (Green Architecture) یا معماری پایدار یکی از گرایش‌ها و رویکردهای نوین در معماری میباشد که در سال‌های اخیر مورد توجه عده زیادی از طراحان و معماران معاصر جهان قرار گرفته‌است. این معماری که برخاسته از مفاهیم توسعه پایدار می‌باشد در پی سازگاری و هماهنگی با محیط زیست یکی از نیازهای اساسی بشر در جهان کنونی است.

هر ساختمان باید به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که نیاز ساختمان به سوخت فسیلی به حداقل ممکن رسد. ساختمان‌هایی که در تعامل با اقلیم محلی و در تلاش برای کاهش وابستگی به سوخت فسیلی ساخته و بهره برداری می‌شوند، نسبت به آپارتمان‌های عادی امروزی، حامل تجربیاتی منفرد و مجزا میباشند و در نتیجه، به عنوان تلاش‌های نیمه کاره برای خلق معماری سبز مطرح می‌شوند. بسیاری از این تجربیات نیز بیشتر حاصل کار و تلاش انفرادی بوده است و بنابراین روشن است به عنوان اصلی پایدار در طراحی‌ها و ساخت و سازهای جامعه امروز لحاظ نمی‌گردد.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: معماری سبز
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 66
  • حجم فایل: 12مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

معرفی و تحلیل معماری سبز، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری، پاورپوینت معماری سبز، معماری سبز، معماری مدرن، انرژی پایدار، معماری سبز و پایدار، ساختمان های سبز، محیط زیست، انسان طبیعت معماری، دانلود پاورپوینت معماری سبز، معماری اکو تک، نقش طبیعت، بام سبز، معرفی و تحلیل معماری سبز، معماری سبز، معماری همساز با اقلیم، طبیعت، سبز، معماری سبز، معماری پایدار، اکو تک، های تک،  معماری سبز، نورمن فاستر، معماری سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا