پاورپوینت نمونه موردی

آشنایی با معماری سبز و تاثیرات آن را بر محیط زیست

کد محصول:p115

قبل از هر چيز که يک ساختمان سبز خلق شود مانند هر چيز ديگر به يک خالق احتیاج دارد . اين موضوع يعنی ايجاد ساختمان سبز به سلامت فردی که در آن و در محيط اطراف آن زندگی مي کند کمک خواهد کرد و از او پشتيبانی خواهد کرد و باعث رضايت مندی و سودمندی آنان خواهد شد . بطور کلی فرآیند سبز اینگونه مطرح می شود که تمامی موضوعات به یکدیگر وابسته بوده و در هر تصمیم گیری باید تمامی جنبه های آن مورد بررسی قرار گیرد و بدین ترتیب ، ایده بررسی اصول بصورت مجزا با آن در تضاد قرار می گیرد . در مجموع اصول گوناگونی در ایجاد هر نوع سازه مطرح است که نقاط مشترک فراوانی را برای بحث دارامی باشند، با این حال موضوعات ارائه شده مجموعه ای از اصول مختلفی هستند که در نظر گرفتن آنها سبب ایجاد توازن و پدید آمدن معماری سبز خواهد شد.

در مقوله معماری – معماری تخصصی که بیشتر مربوط به شاخه هنر می شود ، جای صحبت جانانه ای از ارکان و مبانی هنر در میان است ، حال آنکه معماری سبز یکی از زیر شاخه های جدید و نو ظهور معماری است و معماران سعی در آن دارند که این بحث مهم را در مقوله اصلی معماری بگنجانند ، با آنکه تنها با مطالعه سطحی آن نمی شود به این امر رسید .

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: آشنایی با معماری سبز و تاثیرات آن را بر محیط زیست
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 29
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

آشنایی با معماری سبز و تاثیرات آن را بر محیط زیست، دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری سبز و تاثیرات آن را بر محیط زیست، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری و عمران، پاورپوینت آشنایی با معماری سبز و تاثیرات آن را بر محیط زیست، پاورپوینت نمونه موردی، معماری و سازه، معماری سبز، محیط زیست، معماری ارگانیک، فرآیند سبز، معماری تخصصی، معماری سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا