پاورپوینت نمونه موردی

آشنایی با اصول طراحی کلینیک دندان پزشکی

کد محصول: p147

مطب دندانپزشکی مکانی است که پزشک بخش مهمی ‌از روز خود را در آن می‌گذراند، بنابراین طراحی داخلی و چیدن وسایل درون این فضا، همچنین رنگ‌هایی که برای وسایل و دیوارها استفاده می‌شود و نورهایی که در نورپردازی محیط استفاده می‌شود در ایجاد روحیه‌ای شاد برای شخص پزشک و بیماران مؤثر است. بیماران معمولاً مدتی را در اتاق انتظار یا روی یونیت دندانپزشکی در مطب سپری می‌کنند، بنابراینطراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی، محیطی راحت و تمیز می‌تواند در ارزیابی مراجعه کنندگان درباره خدماتی که در آن مطب دریافت می‌کنند، مؤثر باشد.

هیچ شخصی را نخواهید یافت که با میل و رغبت به مطب دندانپزشکی مراجعه کند. اما چندین ترفند برای فریب دادن ذهن ما وجود دارد. با طراحی خاص مطب دندانپزشکی و کلینیک های داندن پزشکی میتوان فضایی گرم، صمیمی و جذاب ایجاد کرد که از رعب و وحشت شما بکاهد. به گونه ای که اگر زمانی از این مطب دندانپزشکی بیرون آمدید؛ تنها احساس همراه شما، رضایت از داشتن دندانهایی سالم باشد.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: آشنایی با اصول طراحی کلینیک دندان پزشکی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 42
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

آشنایی با اصول طراحی کلینیک دندان پزشکی، دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول طراحی کلینیک دندان پزشکی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت آشنایی با اصول طراحی کلینیک دندان پزشکی، پاورپوینت اصول طراحی کلینیک دندان پزشکی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، طراحی دندان پزشکی، طراحی داخلی دندان پزشکی، آشنایی با اصول طراحی کلینیک دندان پزشکی، معماری داخلی، مطب دندان پزشکی، طراحی داخلی، دکوراسیون مطب دندانپزشکی، آشنایی با اصول طراحی کلینیک دندان پزشکی

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    درمورد خرید دستگاه بدنسازی
    راهنمایی می خواستم

    یا اگر ممکنه یک صفحه از ساییتون رو که در مورد خرید بدنسازی و راهنمای خرید مطلب نوشتین معرفی کنید

    درضمن سایتتون فوق العادست

    دوباره به سایتتون میام و
    منتظر پاسخ هستم

    با تشکر از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا