پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی معماری های-تک و تاثیر آن بر طراحی شهری

کد محصول: p139

کهن هنر جهان _معماری_ همان از بدو یکجانشینی انسان تا به امروز و تا فردا، حضوری محسوس داشته و استمرار نیز خواهد یافت. نگاه ژرف به روند تکامل تاریخ معماری، مبین وجود اقوام و اشخاصی است که خالقان نقاط عطف سر معماری اند. آشنایی با اندیشه ها، دیدگاه ها و شیوه ی کارشان، بی شک شناخت معماری زمان و مکان پیرامونی آن ها را آسان تر می سازد[4].

در طول تاریخ، رابطه ی نزدیک معماری و زمینه های عمومی تر آن – از جامعه، فرهنگ و اقتصاد گرفته تا سیاست – تفسیرهای ارائه شده از معماری را بر اساس برداشت ها و ترجمان زمینه ها و گستره های مختلف دیگر توجیه می کند. در سایه ی چنین رویکردی، دست یابی به شناخت نسبتا دقیقی از ((فناوری برتر)) ممکن می شود؛ یعنی موضوعی که از سال های دهه شصت تاکنون اهمیت یافته است. در نتیجه، توجه به معماری بر اساس واژگان اقتباس شده از علم، جامعه شناسی و زمینه های دیگر اتفاقی نیست. تا جایی که این واژگان توانسته است ماهیت متضاد گونه پدیده را – که معماری خود را از طریق آن بیان می کند- روشن تر و ملموس تر سازد[4].

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی معماری های-تک و تاثیر آن بر طراحی شهری
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 34
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

بررسی معماری “های-تک” و تاثیر آن بر طراحی شهری، دانلود پاورپوینت بررسی معماری “های-تک” و تاثیر آن بر طراحی شهری، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت بررسی معماری “های-تک” و تاثیر آن بر طراحی شهری، پاورپوینت بررسی معماری های-تک و تاثیر آن بر طراحی شهری، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، بررسی معماری “های-تک” و تاثیر آن بر طراحی شهری، بررسی معماری “های-تک”، طراحی شهری، فناوری برتر، معماری زمان، معماری های تک و تاثیر آن بر طراحی شهری، پاورپوینت بررسی معماری های تک و تاثیر آن بر طراحی شهری، پاورپوینت معماری های تک و تاثیر آن بر طراحی شهری، معماری های تک و تاثیر آن بر طراحی شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا