پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی فرهنگسرا بقیه الله مشهد

کد محصول: p137

این پروژه ،از حدود سال 1385 تعریف و تا سال 1387 مطالعات اولیه آن از جمله مکانیابی و انتخاب کاربری و برنامه فیزیکی توسط کارفرما و مشاورین وی انجام گردید. در سال 1388 ،مسابقه ای محدود برگزار گردید و طرحی که مدارک آن به پیوست ارائه شده انتخاب شد. این طرح درشهر مشهد، خیابان آخوند خراسانی، بین آخوند خراسانی 22 و 22 و با مشخصات زیر به اجرا در آمده است:

لازم به ذکر است که چند منظوره بودن و تبدیل پذیری کاربری ها به یکدیگر از ایده های طرح بوده است، به این صورت که به کمک امکانات قابل تغییر از قبیل دیوارهای جمع شونده، نمازخانه امکان تبدیل به سالن چند منظوره ، پارکینگ قابل تبدیل به محلی برای برگزاری مراسم و آئین های مذهبی و حیاط مجموعه بعنوان آمفی تئاتر رو باز نیز کاربری دارد.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی فرهنگسرا بقیه الله مشهد
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 57
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی فرهنگسرا بقیه الله مشهد، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی فرهنگسرا بقیه الله مشهد، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی فرهنگسرا بقیه الله مشهد، پاورپوینت تحلیل و بررسی فرهنگسرا بقیه الله مشهد، مرکز تفریحی و سرگرمی، مجتمع فرهنگی، کتابخانه، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود فرهنگسرا، تحلیل و بررسی فرهنگسرا بقیه الله مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا