پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی کوردوبا

کد محصول: p146

این طرح، پیشنهادی برای بازسازی یک سایت در پارک سارمینتو در کوردوبا بود، که نتیجه همکاری چند معمار می باشد؛ معمارانی از جمله Ivan Castaneda ، Juan Salassa و Santiago Tissot از تیم معماری STC Arquitectoss، همراه با Alejandro Cohen ، Cristian Nanzer و Inés Saal.

هدف این پروژه که توسط دولت و فرمانداری محلی راه اندازی شده است، خلق یک خانه جدید به عنوان یک مرکز بزرگداشت بوده است برای دویستمین سالگرد جمهوری آرژانتین، همراه یک مرکز اسناد تاریخی و یک سالن کنفرانس. طراحی مرکز فرهنگی کوردوبا Cordoba با سقف مواج ؛ یک برج با فرمی پیچشی، شاخص و نشانه حضور این مرکز فرهنگی و آرشیو اسناد تاریخی در شهر آرژانتینی کوردوبا می باشد؛ ساختمانی که یک میدان عمومی شیب دار و بزرگ روی آن ساخته شده است.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی کوردوبا
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 41
  • حجم فایل: 8مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی کوردوبا، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی کوردوبا، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی کوردوبا، پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی کوردوبا، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، فرهنگسرا، مرکز فرهنگی کوردوبا، مرکز موسیقی و نمایش، تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی کوردوبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا