پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی برج مسکونی

بررسی و تحلیل برج مسکونی آبی نیویورک

کد محصول: p156

با بررسی و تحلیل برج مسکونی آبی نیویورک به همراه پلان و تصاویر در ارسی همراه شما هستیم؛ برج مسکونی Blue (2007- 2004) در جنوب شرقی نیویورک، اولین طرح مسکونی و بلندمرتبه برنارد چومی و دومین تجربه حرفه‏ای او در این شهر بود. این برج نزدیک به 50 متر ارتفاع، 17 طبقه و 32 واحد مسکونی یک و دوخوابه دارد.

برنارد چومی معتقد است فرم منحصر به فرد برج، آن‏را از سایر ساختمان‏های بلندمرتبه متمایز می‏کند. او با وجود قوانین سرسختانه منطقه‏ بندی در نیویورک، پوسته‏ای جدید و فرمی شاخص ابداع کرد، چراکه برج بروی بنایی تجاری بنا شده است. قوانین مخصوص عقب نشینی، چومی را به ایجاد نمایی مورب سوق داد، و این خود باعث شده است که هر واحد مسکونی در قسمت نشیمن و غذاخوری، پنجره ای سراسری داشته باشد.

طراحی نمای برج از ۴۰۰۰ قطعه شیشه آبی رنگ تشکیل شده است که از طیف های مختلف رنگ آبی در چینش آنها استفاده شده است. این ترکیب نمادی از اجتماع متراکم و گونه گون اطراف برج است که در انتها با خطی در لبه، در آسمان ادغام می شود. جداره این بنا تصویری موزاییکی از اجتماع متراکم اطراف آن به نمایش می‏گذارد که در لبه انتهایی نما با تصویری از آسمان ادغام می‏شود. چهارهزار قطعه شیشه در پرده‏های مختلف رنگ آبی این جداره را شکل داده‏اند.

نمای مورب این برج که تابعی است از قوانین عقب‏نشینی جداره، این امکان را فراهم می‏کند تا هر واحد مسکونی در قسمت نشیمن و غذاخوری یک پنجره سرتاسری داشته باشد. سازه برج ترکیبی است از بتن درجا و جداره شیشه ای. در طراحی داخلی واحدهای مسکونی نیز از مصالح پایدار استفاده شده است؛ بامبو و سنگ در کف و دیوارها با پوشش سفید رنگ پوشانده شده ‏اند. همچنین بام بنای تجاری قدیمی، فضای غیرقابل استفاده بود که چومی با تبدیل آن به باغی شهری یک فضای تعاملی درخور خلق کرده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: بررسی و تحلیل برج مسکونی آبی نیویورک
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 37
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

بررسی و تحلیل برج مسکونی آبی نیویورک، دانلود بررسی و تحلیل برج مسکونی آبی نیویورک، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت بررسی و تحلیل برج مسکونی آبی نیویورک، پاورپوینت برج مسکونی آبی نیویورک، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت برج مسکونی، مجتمع مسکونی، طراحی مجتمع مسکونی، طراحی مسکونی، بررسی و تحلیل برج مسکونی آبی نیویورک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا