پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی برج مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی

تحلیل و بررسی برج بلوز پوینت سیدنی

کد محصول: p153

 با تحلیل و بررسی برج بلوز پوینت سیدنی به همراه پلان و تصاویر در ارسی همراه شما هستیم؛ Blues Point Tower بلوک آپارتمانی در سیدنی استرالیا واقع درمنطقه McMahons، نزدیک به شمال سیدنی است. هنگامی که برج بلوز پوینت در سال 1961 با 25 طبقه در شهر سیدنی استرالیا ساخته شد، بلندترین مجتمع مسکونی در سیدنی به شمار می آمد. این برج مقرون به صرفه، با قاب بتنی ساخته شده و آپارتمان های آن کوچک هستند.

برج 83 مترارتفاع (272 فوت فوت مربع) با 144 آپارتمان و بیش از 25 طبقه است. این ساختمان توسط برخی منتقدان به عنوان یکی از زشت ترین ساختمان ها در سیدنی در نظر گرفته شده است. هنگامی که برج بلوز پوینت در سال 1961 با 25 طبقه در شهر سیدنی استرالیا ساخته شد، بلندترین مجتمع مسکونی در سیدنی به شمار می آمد. این برج مقرون به صرفه، با قاب بتنی ساخته شده و آپارتمان های آن کوچک هستند.

برج بلوز پوینت (blues point tower) از هنگام ساخت توسط هری سایدلِر و همکارانش، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و موضوع انتقادهای فراوانی قرار گرفته که این امر هم به دلیل محل خاص این برج و هم به دلیل شهرت سایدلِر می باشد. سایت این مجتمع مسکونی (که به خاطر قرار داشتن در بلندای شبه جزیره ی مک ماهون و داشتن مناظری بدیع بر فراز بندر سیدنی، شاید یکی از با شکوه ترین محل ها در جهان باشد) مختص فضای سبز در نظر گرفته شده و به همین دلیل دست نخورده و بدون ساخت و ساز باقی مانده است. این فضای بکر، در دل طبیعت و دارای صخره ها و سنگ هایی می باشد که تا رسیدن به آب در انتهای شیب ادامه یافته است.

این برج به وضوح از بنه لانگ پوینت و همچنین اپرای شهر سیدنی قابل مشاهده است. با تخصیص چنین محل ساختی به این پروژه، به نظر می رسد که طرز تفکر سایدلِر در مورد نما، صرفاً نتیجه تفکر عقلانی وی به طراحی نمی باشد، بلکه جنبه ای مهم از طراحی به حساب می آید. فرم این برج به دلیل مجزا بودن طبقات فوقانی هر واحد که دیوارهای صلب شان فضای رختشوی خانه و مخازن را احاطه کرده اند، کاملاً خالص است. سایدلر که در انگلستان و کانادا تحصیل کرده بود، قبل از اینکه در دانشگاه هاروارد، زیر نظر گروپیوس تحصیل کند، تعلیماتی را نزد جوزف آلبرز دیده و نزد اسکار نیمیر و مارسل بروئر کار کرده بود.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی برج بلوز پوینت سیدنی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 7مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی برج بلوز پوینت سیدنی، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی برج بلوز پوینت سیدنی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی برج بلوز پوینت سیدنی، پاورپوینت تحلیل و بررسی برج بلوز پوینت سیدنی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت برج مسکونی، مجتمع مسکونی، طراحی مجتمع مسکونی، ضوابط طراحی مسکونی، برج بلوز پوینت سیدنی، بلوز پوینت، تحلیل و بررسی برج بلوز پوینت سیدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا