پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی برج مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی

تحلیل و بررسی برج مسکونی باغ تندیس المپیک سیاتل

کد محصول: p152

با تحلیل و بررسی برج مسکونی باغ تندیس المپیک سیاتل به همراه پلان و تصاویر در ارسی همراه شما هستیم؛ به دنبال رشد شهرنشینی در ایران تامین مسکن به یکی از مشکلات شهرها تبدیل شده است. نکته ای که در بررسی ایجاد مجتمع مسکونی بخصوص در شهرهای کوچک اهمیت دارد توجه با اصول و معیارهای شهرسازی در برنامه ریزی وطراحی مجتمع های مسکونی است.

لازم است توجه شود که مسکن چیزی بیش از یک سرپناه است معمولاً بیان کننده شرایط اجتماعی، زیباشناسی، فرهنگی و اقتصادی حاکم بر جامعه است. و نیز عدم توجه به نظام شهری و نحوه پراکندگی مراکز شهری و رشد شهرنشینیبه گسیختگی و عدم انسجام در ساختار فضایی منجر می شود. ایجاد مجتمع های مسکونی به معیارهای برنامه ریزی شهری و طراحی مجتمع های مسکونی نیاز دارد.

نتایج بررسی ها نشان می دهد که تراکم پایین و وجود فضاهای باز و سبز محیط مسکونی مطلوب تری را فراهم می سازد. و اثرات آن بر کیفیت محیط مسکونی باعث برتری آن می شود. و نیز برای ایجاد فضای مناسب و مطلوب زندگی و تامین خدمات و تسهیلات رفاهی معیارهای شهرسازی و طراحی مورد نیاز بر اساس اقلیم در نظر گرفته شود.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی برج مسکونی باغ تندیس المپیک سیاتل
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 39
  • حجم فایل: 7مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی برج مسکونی باغ تندیس المپیک سیاتل، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی برج مسکونی باغ تندیس المپیک سیاتل، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت بررسی برج مسکونی باغ تندیس المپیک سیاتل، پاورپوینت برج مسکونی باغ تندیس المپیک سیاتل، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت برج مسکونی، باغ تندیس المپیک سیاتل،  مجتمع مسکونی، طراحی مجتمع مسکونی، ضوابط طراحی مسکونی، تحلیل و بررسی برج مسکونی باغ تندیس المپیک سیاتل، تحلیل و بررسی برج مسکونی باغ تندیس المپیک سیاتل، برج مسکونی باغ تندیس المپیک سیاتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا