پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی برج مسکونی

تحلیل و بررسی برج مسکونی ولو تاورز

کد محصول: p154

با تحلیل و بررسی برج مسکونی ولو تاورز به همراه پلان و تصاویر در ارسی همراه شما هستیم؛ ولو تاورز (Velo towers) یک مجتمع مسکونی شامل دو برج مدرن می باشد که در شهر سئول در کره ی جنوبی قرار گرفته است. ارتفاع تقریبی این برج ها در حدود 153 متر بوده و توسط یک پل 125 متری به همدیگر متصل هستند.

این مجتمع 500 واحد مسکونی را در خود جای داده است در حالیکه امکاناتی نظیر استخر و باشگاه بدن سازی در داخل پل دو طبقه اتصال دهنده بین دو برج قرار خواهند گرفت. جالب ترین ویژگی این پروژه بلوک های مسکونی گردان هستند که حول هسته ی بتنی مرکزی برج ها در حال چرخش می باشند. این پروژه ی کم نظیر توسط گروه معماری (New Yorkers Asymptote Architecture ) و توسط (Hani Rashid, Lise Anne Couture ) در ژوئن 2012 طراحی گردیده است. زیر بنای ساخت این پروژه 135000 متر مربع بوده و در انتهای سال 2014 به اتمام خواهد رسید.

برج مسکونی ولو، برج هایی عمودی و استوانه ای شکل می باشند که هر قسمت آن، چرخشی مخصوص داشته که توجه به دید و منظر اطراف و حریم خصوصی و شرایط محیطی را ارتقا داده اند. شامل هشت خوشه مسکونی است که هر خوشه آن، ارتباط بصری خاصی با پارک بزرگ یونگسان Yongsan مجاورش برقرار کرده است. این خوشه ها توسط، باغ بام ها، امکانات عمومی مشترک و فضاهایی خاص،بر جذابیت خود افزوده اند. برج های ولو از سه قسمت عمده تشکیل شده اند: یک پایه (در طبقات پایینی)، حجم انباشته خوشه ها و یک پل آسمانی.

قسمت پایه برج، به عنوان تکیه گاه و نقطه اتصال خوشه های بالایی با زمین است که به راحتی با پارک مجاور در ارتباط است. حجم های انباشته ی خوشه ها، هر کدام توسط باغ بامی زیبا وبا چرخشی خاص، به خوشه ی بعدی مرتبط است. در بالاترین قسمت هم پل آسمانی را می بینیم که برای اتصال خوشه آخر، مورد استفاده قرار گرفته، پلی با امکانات رفاهی عمومی و رو به آسمان که دو برج را به هم متصل کرده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی برج مسکونی ولو تاورز
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 31
  • حجم فایل: 7مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی برج مسکونی ولو تاورز، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی برج مسکونی ولو تاورز، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی برج مسکونی ولو تاورز، پاورپوینت برج مسکونی ولو تاورز، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت برج مسکونی، مجتمع مسکونی، طراحی مجتمع مسکونی، طراحی مسکونی، برج مسکونی ولو تاورز، تحلیل و بررسی برج مسکونی ولو تاورز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا