پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی برج مسکونی

تحلیل و بررسی برج مسکونی کندو

کد محصول: p155

با تحلیل و بررسی برج مسکونی کندو به همراه پلان و تصاویر در ارسی همراه شما هستیم؛  بار دیگر اتفاقی در طراحی آسمان خراش ها رخ داد؛ برج مسکونی توسط معمارانB+U در شهر لیما، پایتخت کشور پرو (Lima, Peru)  ساخته خواهد شد. دفتر طراحی B+U لس آنجلس، یکی از دفاتری است که در سطح بین المللی اقداماتی در زمینه تکنیک های دیجیتال و استفاده از فن آوری های جدید و منابع مادی را به ارمغان آورده است.

آسمان خراش Condos توسط معماران B + U لس آنجلس طراحی شده است. طراحی برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد که فضایی متفاوت برای هر واحد آپارتمان، با استفاده از یک نمودار مقطع شکل L  و به منظور حداکثر رساندن فضای دوگانه در نظر می گیرد.

با شروع قرن بیست و یکم، پایداری یکی از مباحث مهم در کلیه عرصه ها، بویژه در عرصه فضاهای شهری و معماری مطرح بوده است. این موضوع میتواند از طریق سه شاخص اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی به تعادل برسد. وجه اقتصادی توسط سرمایه گذاران رعایت می گردد. مسائل زیست محیطی با توجه به سطح رشد و توسعه جامعه دنبال می گردد. مولفه ای که تاکنون در بحث پایداری کمتر مورد توجه قرار گرفته است بعد اجتماعی موضوع است. اهمیت این بعد به این دلیل است که انسان برای رسیدن به نیازهای اجتماعی و روانی خود ناچار به تعامل با دیگران است و بررسی این مقوله در طراحی ساختمانهای مسکونی بویژه برجها، جهت برقراری ارتباطات اجتماعی و رویارویی افراد در فضاهای عمومی وگسترش فرهنگ اجتماعی در این مساکن از موارد مهم طراحی می باشد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی برج مسکونی کندو
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 28
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی برج مسکونی کندو، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی برج مسکونی کندو، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی برج مسکونی کندو، پاورپوینت برج مسکونی کندو، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت برج مسکونی، مجتمع مسکونی، طراحی مجتمع مسکونی، طراحی مسکونی، برج مسکونی کندو، معماری سبز، معماری پایدار، تحلیل و بررسی برج مسکونی کندو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا