پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی برج مسکونی

تحلیل و بررسی برج کایان دبی

کد محصول: p159

با تحلیل و بررسی برج کایان دبی در ارسی همراه شما هستیم؛ برج پیچ‌خورده‌ی دبی رتبه چهارم در میان 10 آسمان‌خراش برتر جهان است. برج کایان در دبی مارینا رتبه‌ی چهارم را در لیست اِمپوریس به دست آورد.برج کایان در دبی مارینا، قبلاً برج اینفینیتی نامیده می‌شد. برج کایان (Cayan)، بلندترین برج دنیا که دارای یک پیچ‌خوردگی 90 درجه است و در سال 2013 ساخته شده است، در میان 10 آسمان‌خراش برتر دنیا قرار گرفته است.

این برج 75 طبقه‌ای 310 متری که با هزینه‌ی یک میلیارد درهم ساخته شده است، در دبی مارینا، مرتفع‌ترین بلوک دنیا، واقع است، که در آن سه تا از بلندترین برج‌های مسکونی دنیا قرار دارند. برج کایان که به وسیله‌ی معماران برج خلیفه، اسکیدمور، اووینگز، و مریل، و نیز شرکت خطیب و عَلَمی ساخته شده است، رتبه‌ی چهارم را در لیست 10 برج برتر مرتفع با ارتفاع بیش از 100 متر، به دست آورد.

برج Cayan، که قبلاً با نام اینفینیتی تاور Infinity Tower شناخته می شد؛ یک چشم انداز واقعاً معماری است که مطمئناً با کسب جایزه بین المللی املاک بین المللی بیش از یک بار جای خود را به عنوان نمادی اول در دبی بلکه در جهان به دست می آورد. طراحی شده توسط معمار مشهور جهانی Skidmore Owings و مریل، معمارانی که برای پروژه هایی مانند برج خلیفه، برج ترامپ در شیکاگو، جین مائو در شانگهای و بسیاری دیگر شناخته شده است. واحد های برج در اتاق های بزرگ آن، حیاط های بزرگ و دارای نور زیاد خورشید خاص هستند که باعث ایجاد احساس فضای و آزادی در داخل واحد می شوند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از قسمت های این برج در فضا معلق هستند و درواقع روی پایه اصلی برج قرار ندارند، دلیل این امر نیز مارپیچ بودن برج است. همچنین در اتفاقی که در سال ۲۰۰۷ در دبی رخ داد، ساختن این برج حدوداً برای ۱۸ ماه به تعویق افتاد. این اتفاق شکسته شدن سد یکی از تفریحگاه های نزدیک برج بود که سبب شکل گیری شد در این منقطه شده بود.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی برج کایان دبی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 8مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی برج کایان دبی، دانلود تحلیل و بررسی برج کایان دبی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی برج کایان دبی، پاورپوینت رج کایان دبی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت بررسی برج کایان دبی، عمران، معماری، فناوری معماری، برج مسکونی، طراحی مسکونی و تجاری، برج کایان دبی، تحلیل و بررسی برج کایان دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا