پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی پارک

تحلیل و بررسی مجموعه پارک موسیقی رنزو پیانو

کد محصول: p28

با تحلیل و بررسی مجموعه پارک موسیقی رنزو پیانو در ارسی همراه شما هستیم؛  پارک موسیقی متشکل از سه سالن مجزاست که به ترتیب دارای 2800، 1200 و 750 صندلی می باشند. سالن ها به صورت منظم و متقارن پیرامون یک آمفی تاتر روباز جانمایی شده اند. فرم سالن ها ، از تعدادی منحنی هندسی تبعیت می کند که با توجه به ویژگی های صوتی سازهای موسیقی مربوط به هر سالن انتخاب شده است.

مجموعه پارک موسیقی رنزو پیانو، کیفیت فضایی هر کدام از این احجام (که با سطوحی پوسته ای پوشیده شده ) تابع نوع موسیقی و اجراهایی است که در آن فضا پیش بینی شده است. مدل سازی داخلی فضا نیز بر اساس کیفیت انعکاس صدا در احجام و سطوح مختلف طراحی شده است .

پیانو در جنونا در ایتالیادر ۱۴ سپتامبر سال ۱۹۳۷ متولد شد در سال ۱۹۶۴ از مدرسه معماری در میلان فارغ التحصیل شد و به عنوان یک دانش آموز در زیر نظر یک گروه مهندسی در فلورانس شروع به کار کرد. معماری پیانو به سوابق او بستگی دارد چرا که پدری معمار داشت و با طرز قرار گرفتن ساختمان ها آشنا بود.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: بررسی و تحلیل مجموعه پارک موسیقی رنزو پیانو
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 18
  • حجم فایل: 10مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


رنزو پیانو، معماری مدرن، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، بررسی مجموعه پارک موسیقی رنزو پیانو، پارک، محوطه سازی، فضای سبز، ایتالیا، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل مجموعه پارک موسیقی رنزو پیانو، پاورپوینت بررسی و تحلیل مجموعه پارک موسیقی رنزو پیانو، پاورپوینت مجموعه پارک موسیقی رنزو پیانو، پاورپوینت مجموعه پارک موسیقی، رنزو پیانو، موسیقی، طراحی پارک موسیقی، پارک موسیقی، پاورپوینت پارک موسیقی رنزو پیانو، پارک موسیقی رنزو پیانو،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا