پاورپوینت نمونه موردی

نانو فناوری در معماری و مهندسی ساختمان

کد محصول: p157

ساختمان سازی قدمتی همپای تاریخ بشر دارد. در مسیر پیشرفت روز افزون روز به روز بر قابلیت مصالح افزوده شده و انسان همواره شاهد معرفی مصالح جدیدی به عرصه ساخت و ساز بوده است. از عهد ماقبل تاریخ ، زندگی بشر با توانایی او در استفاده از مصالح متحول شده است.

تفاوت اصلی نسل های هوشمند یعنی انسانهای متفکر  با نسل های پیشین در این بوده که آنان قابلیت طراحی و ساختن داشته اند. ساختن مستلزم استفاده از مصالح است .

ذوب و قالب گيري آهن، بسيار دشوار و نيازمند دمايي در حدود 1600 درجه سانتي گراد بود. با بهره گيري ازكوره هاي بلند بود كه آهن ريخته شده و پا به عرصه وجود گذاشت. آهن ريخته شده براي مهندسان اين امكان را فراهم كرد كه فرم ها و انواع جديدي از سازه ها را ايجاد كنند. توليد صنعتي فولاد، سرآغازي بود بر تحولات عظيم مهندسي سازه كه تا به امروز هم شاهد رشد و توسعه آن هستيم.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: نانو فناوری در معماری و مهندسی ساختمان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 119
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

نانو فناوری در معماری و مهندسی ساختمان، دانلود نانو فناوری در معماری و مهندسی ساختمان، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت نانو فناوری در معماری و مهندسی ساختمان، پاورپوینت نانو فناوری در معماری، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت مهندسی ساختمان، نانو فناوری در معماری و مهندسی ساختمان، عمران، معماری، فناوری معماری، مواد و مصالح، نانو فناوری در معماری و مهندسی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا